1

Onderwerp: Oinky stelt zich ook effe voor

Hallo allemaal,

ik kwam dit forum eigenlijk per toeval tegen omdat ik op zoek was naar info. omtrent triathlons. Dit omdat ik hiermee wil gaann beginnen.  Ik ben 35 en woon in Alkmaar. Ik loop nu ongeveer een jaar of 3, ik loop 2 x per week 10 km en 1 x per wekk 12 a 15 km. mijn personelijk record op de 10 km is 41,5 min. 1 keer in de zoveel weken loop ik voor mij zelf een 1/2 marhaton en hier is mijn tijd 1 uur 42 min. Ongeveer 6 maanden geleden ben ik begonnen met fietsen. ik ga zo'n 2 x per week op de fiets naar mijn werk, dat is 25 km heen en weer 25 km terug. En aankomende winter wil ik er dus bij gaan zwemmen, om zo uiteindelijk alles aan elkaar te plakken. En over een tijd me eerste triathlon te gaan doen. (eerst maar een kleine 1/8 of 1/10) Ik hoop hier op het forum een hoop lol te beleven maar uiteraard ook tips te vinden om te trainen en wat info omtrent voeding. Mochten jullie nog wat willen weten over mij, vragen mag altijd. big_smile big_smile

Groeten Oinky

2

Re: Oinky stelt zich ook effe voor

Ha die Oinky

Welkom hier. Leuk dat je ook de sport gaat beoefenen. Je hebt meteen voor volgend jaar een mooie wedstrijd in de buurt, Anna Paulowna, erg mooie wedstrijd. Ben je al lid (geworden) van een triathlonvereniging?

Veel leesplezier op het forum.

A+
Arthur

3

Re: Oinky stelt zich ook effe voor

Anna Paulowna is inderdaad vlak bij, zou het kunnen belopen big_smile big_smile  Ik ben nog geen lid van een vereniging, is eigenlijk wel een goed plan, zal eens gaan kijken wat er in de buurt zit, of als er mensen zijn die iets weten. ik hoor het graag.