1

Onderwerp: even voorstellen Luc Engelander

Hoi allemaal,

Mag ik me even voorstellen mijn naam is Luc Engelander 42 jaar en woon in Nieuwegein.
Ik ben eigenlijk net begonnen met hardlopen en zwemmen dit ivm een opleiding aan het cios.
Doe daar de deeltijdopleiding sport en bewegen dit omdat ik me wil laten omscholen.
Fietsen doe ik wel regelmatig ook toertocht als de dam tot dam.
Ik heb altijd veel intresse gehad in triathlon alleen door werk(60-70 uur per week) geen energie om te sporten.
Nu wil ik toch graag gaan beginnen met de triathlon sport.
In 2010 heb ik een paar doelen o.a triathlon 1/8 of een 1/4 en in juni doen we met school de alpe d'huzes je moet minimaal 1x omhoog en rijd per team met 6 man.
Graag wil ik me bij een club aansluiten , denk zelf aan hellas utrecht.
Is er iemand bekent met deze club?
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met trainen dus een club lijkt me wel zo veilig.

Groet Luc

2

Re: even voorstellen Luc Engelander

luc engelander schreef:

Graag wil ik me bij een club aansluiten , denk zelf aan hellas utrecht.
Is er iemand bekent met deze club?
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met trainen dus een club lijkt me wel zo veilig.

Groet Luc

Ja, ik ben er lid :-)

3

Re: even voorstellen Luc Engelander

Hoi Bleek,

Is het een leuke vereniging om als beginner bij aan te sluiten?
En kan je je makkelijk aansluiten.
Met fietsen is het geen probleem maar lopen en zwemmen(als je het zo kan noemen) net begonnen.
Groet Luc

4

Re: even voorstellen Luc Engelander

Hoi Bleek,

Is het een leuke vereniging om als beginner bij aan te sluiten?

Jazeker, ik ben er vorig jaar als beginner bij gegaan smile Lopen mensen van 20 t/m 50+ rond, heel divers. Ook qua trainingsintensiteit, de ene traint 3x per week en de ander is Nederlands Kampioen op de lange afstand.

En kan je je makkelijk aansluiten.
Met fietsen is het geen probleem maar lopen en zwemmen(als je het zo kan noemen) net begonnen.
Groet Luc

Ja hoor, zwemmen is ingedeeld op snelheid. Baan 1 = traagste (die moeten eigenlijk borstcrawl nog leren) en baan 6 't snelste - zwemprogramma is daar ook op aangepast. Idem dito bij het lopen, dat wordt ingedeeld in groepjes die ong dezelfde 10km tijd hebben. Toen ik er vorig jaar begon had ik nog nooit een 10km gelopen, en begon ik in het groepje van 54min - maar wederom, er is ook een groepje voor de sub 35 lopers.

Er is de mogelijkheid om een weekje of twee mee te trainen om te kijken of je het wat vindt, heb ik vorig jaar ook gedaan.

5

Re: even voorstellen Luc Engelander

Bedankt voor je bijdrage.
Ik ga zeker een keer mee trainen.
Wie weet komen we elkaar nog tegen
Groet Luc