1 Laatst bewerkt door ArieKuil (31-10-13 14:51:22)

Onderwerp: Voorstellen Arie van der Kuil

Beste atleten,

Ik ben Arie van der Kuil, 29 jaar en halverwege dit jaar begonnen met deze multisport.     Wilde sowieso een eind maken aan de overtollige kilo's en ben dus vorig jaar begonnen met sporten.

Via een zwemvriendin in aanraking gekomen met tri-athlon en nu hier helemaal weg van.   Heb zelfs mijn andere hobby, zweefvliegen even aan de kant gezet.
Inmiddels 21 kilo lichter en stukje gespierder wil ik mij aan gaan melden bij een tri-athlonvereniging.

Wil komend jaar de laatste kilo's rond dat buikje weg zien te krijgen en mn tijden zien te versnellen.

Heb als doel om over 4 jaar de Iron Man mee te doen, dit als afsluiting van wat mindere jaren.

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

2

Re: Voorstellen Arie van der Kuil

Welkom en veel succes met je avontuur.

We schrijven het overigens als triathlon. Zonder streepje dus.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

3

Re: Voorstellen Arie van der Kuil

Gewoon je "hart"      volgen.
Veel plezier en geluk bij deze voor ons fantastische sport.

ps .Zullen wel een hoop wijsneuzen zich gaan bemoeien .Ik zou zeggen hou je gezondheid in de gaten i.v.m. je hart.En geniet.Succes I.M

4

Re: Voorstellen Arie van der Kuil

Heey hoi,

Tnx jongens.    Kan hier de komende tijd lekker rondneuzen en ga volgende week kijken bij een triathlonvereniging.

Ik wist dat het streepje niet hoorde maar vraag me niet waarom het er stond, zag het later pas.

Groetjes,

Arie

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

5

Re: Voorstellen Arie van der Kuil

Welkom op het forum Arie,

6

Re: Voorstellen Arie van der Kuil

tnx

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.