1,376

Re: Show your bike!

thomass schreef:

Mooie fiets Dave en welkom terug op t forum, tijdje niet gezien smile is dit maatje 58 P5?

Enneh, green machine? Vertel...

Het is een 56, maar ik moet 'm echt even goed af laten stellen smile
Ik heb even een jaartje niet kunnen trainen/wedstrijden doen ivm het opstarten van een eigen bedrijfje, daar ging best een hoop tijd in zitten - maar dat loopt nu, dus weer tijd over wink

1,377 Laatst bewerkt door Thijsie (15-12-16 15:08:15)

Re: Show your bike!

Mijn nieuwe felt IA, de 105 groep laten vervangen door ultegra
Voor 60mm en achter 80mm full carbon infinito clinchers
Inmiddels zit er ook een ism zadel op

1,378

Re: Show your bike!

Super mooi zo helemaal zwart!

1,379

Re: Show your bike!

Nice! That Felt good!

1,380

Re: Show your bike!

Wooo, ziet er mooi uit! ik hou ook wel van het zwarte en dan mooie subtiele rode details.

1,381

Re: Show your bike!

Nice, TriRig voorste remmetje zou het wel afmaken smile

1,382

Re: Show your bike!

Ben benieuwd wanneer de eerste TT fiets met disc's hier gepost gaat worden nu ze toegestaan zullen worden in niet stayer wedstrijden.

1,383

Re: Show your bike!

My new ride,
Felt AR5.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,384

Re: Show your bike!

Mooi dat mat zwart
Veel plezierige km.

1,385

Re: Show your bike!

Thanks, ik hoop dat dit gaat lukken maar ik vermoed van wel.

wilagro schreef:

Mooi dat mat zwart
Veel plezierige km.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,386

Re: Show your bike!

Die is idd mooi.

1,387

Re: Show your bike!

thanks

ronnyke schreef:

Die is idd mooi.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,388

Re: Show your bike!

New bike day. De rechtershifter van mijn Canyon was stuk. Na restauratie ging de linkershifter stuk. Toen was ik klaar met de Campagroep, die ook al 7 jaar oud was, en heb een Ultegra groep gekocht met het idee die op mijn Canyon te laten zetten. Toen waren er problemen met het trapashuis van mijn Canyon en om die op te lossen zou ik 350 euro moeten neertellen, dus daarmee was ik ook klaar met mijn Canyonframe, dat immers ook al 7 jaar oud was. Mede met het oog op de Alpe d'Huez triathlon waar een tijdritfiets in mijn ogen de verkeerde keuze is heb ik toen mijn mijn lokale fietsenmaker Versteege een Focusframe besteld en de Ultegragroep daar op laten zetten. Het stuur en de wielen komen van de Canyon, de rest is nieuw.

Een beetje een noodzakelijke investering, ik wil niet alleen een tijdritfiets hebben, maar het voelde gisteren wel lekker om weer eens op een nieuwe fiets te rijden (mede geholpen door het weer).

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17157462_1372632272797263_8512235806108657837_o.jpg?oh=20a2024d182663dd81168cb54584e57a&oe=592B11D8

1,389

Re: Show your bike!

Ja je zoon die groeit giga en groeit uit zijn eigen racefiets, wat doe je dan....

Mijn trainingsfiets een Giant TCR is doorgeschoven naar hem toe en voor mij moest er dan een nieuwe trainingfiets komen....

Een overjarige Giant Prophel, gelijk paar updates gedaan, andere wielset erin ( had ik nog ), ligstuur erop ( had ik nog ) en andere tandwielen voor ( kwam van mijn tijdirtfiets )

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/16722744_1483204191731100_1717902949673121565_o.jpg?oh=291715cac590320eabd6fb15e53f479c&oe=59619ADB

1,390 Laatst bewerkt door FRNK80 (20-09-17 10:32:14)

Re: Show your bike!

Sinds kort een wielrenfiets aangeschaft waar ik volgend jaar mijn eerste ( 1/4 ) triatlon wil gaan volbrengen.

Off topic, ik probeer een foto te uploaden maar krijg elke keer te zien dat het bestand te groot is, dus helaas een bericht zonder foto sad

1,391

Re: Show your bike!

En ik kocht deze klassieke racer nadat mijn crosshybride sportfiets waarop ik mijn eerste triatlons had gereden werd gestolen.  Dat zadel gaat geen blijvertje zijn denk ik, op basis van mijn eerste indrukken. Er komt een nieuw fris zwart stuurlint op en andere klikpedalen zodat ik mijn eigen schoenen kan blijven gebruiken. En dan langzaam aan de fiets en rijden op een racefiets eigen maken.

1,392

Re: Show your bike!

Mooi fietsje met leuk klassiek spuitwerk (imitatie colnago?)
Maar wat staan de remgrepen beroerd op dat stuur zeg. Dit kan ook nooit lekker voelen voor je handen. Dus als je toch een nieuw stuurlint plaatst, zet dan gelijk de remgrepen even in lijn met de vlakke bovenkant stuurbocht.

1,393

Re: Show your bike!

wilagro schreef:

Mooi fietsje met leuk klassiek spuitwerk (imitatie colnago?)
Maar wat staan de remgrepen beroerd op dat stuur zeg. Dit kan ook nooit lekker voelen voor je handen. Dus als je toch een nieuw stuurlint plaatst, zet dan gelijk de remgrepen even in lijn met de vlakke bovenkant stuurbocht.

Hoi!

Je bent niet de eerste die de gelijkenis met Colnagofietsen uit het begin van deze eeuw opmerkt.

Wat ik van deze fiets weet is dat hij gemaakt is door Kees Noorloos uit Waalwijk, die vanaf 1989 fietsen op maat aanbood aan recreanten. De klant kon zelf het frame, spuitwerk, wielen, versnellingen etc. samenstellen en iemand die Merijn heet koos dit frame. Mogelijk heeft hij zich laten inspireren door die Colnago.

Een kenner van klassieke racefietsen heeft deze gedateerd rond 2000, dus wie weet