1

Onderwerp: voorstellen

Hoi Allemaal,

Bij deze zal ik me ook even voorstellen.Lees nl. al wel even mee maar wil toch wat actiever worden op het forum.

Naam is dus ramon en ik kom uit Duiven,ben 39 en eigenlijk te zwaar (170/93 kg)maar daar moet nu eindelijk maar eens iets aan gebeuren.Ik heb me nl. ingeschreven voor de marathon van Rotterdam.

Sinds een jaar of 2 nu bezig met triathlon.Ik heb in 2008 een 1/4 gedaan van Doetinchem en vorig jaar
voor het eerst een halve triathlon (westervoort) gedaan en nogmaals Doetinchem.

Ik heb me ook ingeschreven voor de OD van Bocholt en op 13 mei doe ik voor de 2e keer mee met de halve triathlon van Westervoort.
Dit is een wilde wedstrijd  waar finishen het belangrijkste is.Vorig jaar alleen een halve triathlon maar dit jaar ook een 1/4.

http://www.sportsplanetdepals.nl/nieuws … _2010.html

Het aantal deelnemers is gering maar mochten er nog mensen interesse hebben?Ik ga ook proberen mijn steentje bij te dragen bij de organisatie zodat het voor iedereen naar wens verloopt.
Inmiddels  heb ik begrepen dat er ook al wat bekende namen interesse in deelname hebben dus dat maakt het extra leuk ( gebroeders scheltinga,marcel gierman, ruben crusio....wat beroemdheden uit gelderland en tevens wat mensen van  triathlon ver. Arnhem).

Als ik het goed heb gelezen komen er al wat meer mensen uit deze omgeving dus mischien voor jullie ook leuk om mee te doen of anders in een team.

verder hoop ik nog veel plezier te beleven aan het forum.Laatste tijd volgen er steeds meer posts en des te leuker om even over het forum te surfen

Gr ramon

2 Laatst bewerkt door Akky (27-01-10 10:38:31)

Re: voorstellen

Allereerst welkom!

Heb even gekeken naar de halve triathlon van Westervoort. Lijkt me leuk. Het is een wilde wedstrijd. Ik weet niet of dit van invloed is op een atletenlicentie van de NTB? Kan iemand hier misschien wat meer over zeggen?
Ik zal het ook eens op de club gaan vragen.

Misschien tot 13 mei en succes met trainen!

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

3

Re: voorstellen

van steenderen naar duiven, ze komen steeds dichterbij, nu zelfs dus in mijn eigen woonplaats tongue

Ik wilde volgend jaar misschien meedoen in westervoort, heb gehoord dat het afgelopen jaar een mooie wedstrijd is geweest. Aangezien ik dit jaar pas begin, lijkt het me verstandig om nog maar geen halve te doen...

4

Re: voorstellen

Bij een zgn wilde wedstrijd ben je niet verzekerd ? Of het nut heeft die
verzekering via de NTB weet ik niet want je doet altijd mee op eigen
risico , teken je ook voor op je inschrijf formulier .
Of het van enig invloed is op je NTB lic ? jaren terug konden
ze daar nog wel eens moeilijk overdoen bij de NTB ,schorsing bv .
Mail is naar de NTB weet je zeker hoe het zit .
Krijgen wij het wel via dit medium te lezen .
Suc ^6
Rapido

triathlon is 3 x beter

5

Re: voorstellen

Hoi

Het is inderdaad een wilde wedstrijd.Of je nu verzekert bent weet ik dus ook niet.Ik
weet wel dat er vorig jaar een collectieve verzekering voor alle deelnemers was afgelsoten.
Ik zal een gaan vragen/overleggen hoe dat nu geregeld is of gaat worden

@ yorrick .Je kan altijd kiezen voor een 1/4 ,mooi begin en lekker in de buurt.

Gr ramon

6

Re: voorstellen

hmm, die kwart is zeker nieuw dan? want die kende ik daar nog niet... zag vanavond in sportsplanet waar ik zowat dagelijks kom wel een een of andere poster hangen. Zal er nog eens naar kijken als ik er vrijdag weer ben

7

Re: voorstellen

Hoi

Het klopt idd dat er deze keer ook een kwart bij is.Dit was vorig niet.We hebben gekozen voor een 1/2 vorig jaar omdat er op dat gebied weinig keuzes waren en er rondom meer kwartjes werden georganiseerd.

We hebben  nu gekozen om toch een kwart te doen zodat er meer mensen van onder meer de sportschool
mee kunnen doen,alleen dan wel in een team.Een kwart is toch even wat anders dan een halve(spreek ook uit ervaring).

Maar als je regelmatig bij SP komt moetgen we elkaar haast wel eens gezien hebben.Fiets altijd in kleding van Reerink,dan weet je mischien wie je voor je hebt.

gr ramon

8

Re: voorstellen

ik zal is een keer om t hoekje kijken bij t spinnen. Zit bij de zwemvereniging daar en train 4x in de week. Als er iemand wilt loopt te zwaaien zal ik het wel zijn. Mocht ie niet terugzwaaien, dan sta ik mooi voor paal, want dan heb ik de verkeerde, haha

vanavond 6-7 zwemmen, dus rond kwart over zie je me wel voorbij lopen, haha

9

Re: voorstellen

Hey

Nou ik ben benieuwd.Helaas is het spinnen vd vrijdag komen vervallen dus het wordt op een andere dag.

Er zitten er niet veel in Reerink tenue dus erg fout kan je niet gaan

gr ramon

10

Re: voorstellen

het was verdacht leeg en donker inderdaad