1 Laatst bewerkt door Linda (29-01-10 13:20:30)

Onderwerp: Voorstel rondje Linda

Vandaag lid geworden van deze site omdat ik een vraag over een zwembrilletje had maar nu ik op mijn gemakje eens wat forum-onderwerpen door gelezen hebt lijkt het me wel een gezellig clubje dus laat ik me dan ook maar eens even voorstellen.
Heb vorig jaar vanuit een weddenschap na iets te veel drank ( natuurlijk kan ik een triathlon volbrengen op mijn 40e !!) mee gedaan aan een kwart triathlon. Had nog nooit van mijn leven verder gelopen dan naar de brievenbus voor 't krantje en terug en zwemmen deed ik met een cocktail in mijn hand hangend over de rand van het zwembad beetje loeren naar de mensen om me heen. Het enige wat ik deed was fietsen en dat ging ook al niet in een al te jaloers makend tempo. Desalniettemin aan het trainen geslagen in januari 2009 om in juli 2009 aan de kwart triatlon  mee te doen. Bloednerveus aan de start want wist ik veel wat mij te wachten stond maar gaandeweg de wedstrijd kreeg ik er wel lol in. Helaas was ik echt de aller aller aller laatste maar ik ga dit jaar voor de herkansing. Ben inmiddels bij de plaatselijke atletiekvereniging gegaan en heb na wat zwemlesjes de borstcrawl nu ook al wat onder de knie ( deed vorig jaar met de schoolslag mee ) maar de snelheid zit er nog steeds niet in. Geeft niets, het blijft een leuke bezigheid, de training houdt je van de straat en niets is stoerder dan zeggen dat je mee doet met een triathlon smile

2

Re: Voorstel rondje Linda

leuk dat zoiets kan voortbloeien uit een "zatte bui" haha. Succes wink

3

Re: Voorstel rondje Linda

Nou  tijdens die trainingen heb ik meerdere malen mijn "zatte bui "vervloekt grinnik maar het voordeel was wel dat ik gaandeweg de triathlon dichterbij kwam mijn alcoholinname steeds minder werd en nu tijdens de wekelijkse trainingen is het vaker naderhand een kop thee als een lekker ijskoud biertje. Je kunt dus ook stellen dat deelname aan een triathlon je ietwat saai maakt smile

4

Re: Voorstel rondje Linda

Heey,

Welkom, errug leuk te horen hoe je aan het triathlonnen geslagen bent.

Succes met je trainingen.

Arie

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.