1

Onderwerp: "interactieve harlooptrainer"

ik hoorde het laatst toevallig eens voorbij komen: een mp3 bestand, met een stemmetje dat tegen je zegt:
we gaan nu 5 minuten er even tegenaan
we zijn al op de helft
nu rustig uitlopen
en tussendoor gewoon muziek

kortom, een bestandje dat je vertelt wat je moet doen, dus niks intervaltrainingen met het horloge er bij ofzo, wel simpel eigenlijk. Gewoon vantevoren ingesproken, dus niks niet dat je het via een radio of iets hoort...

alhoewel het niet bepaald ideaal te noemen is (vind maar is zo'n trainer die zich exact op jou plannen aanpast), was ik er toch nieuwsgierig naar, gewoon om eens te kijken hoe dat nou in zijn werk gaat. Iemand bekend hiermee? Waar het te vinden is? Een naam of iets?

2

Re: "interactieve harlooptrainer"

Dat is van Nike, voor op je iPod (of andere MP3 speler), eventueel samen met het Nike+ systeem (dan zit er een chip in je schoen)
Als je iTunes hebt (of even gratis download) dan kan je zoeken op "Nike" en dan vindt je er een heleboel.
Geen idee wat dit kost om te downloaden.

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

3

Re: "interactieve harlooptrainer"

in de laatste runnersworld staat er ook iets van maar van garmin www.garmin.com/voicestudio

4

Re: "interactieve harlooptrainer"

Is volgens mij Ivy ofzo, komt uit Belgie.

5

Re: "interactieve harlooptrainer"

Yep, en dan ben je zo gefocussed op dat stemmetje dat je net die brommer niet hoorde aankomen.
Veel looplezier

A+