1

Onderwerp: Voorstellen van Tsjeard

Leuk en leerzaam dit forum!

Na een fanatieke hardloopverslaving begin ik telkens met een schuin oog naar triathlon te kijken! Interessant! Wellicht dat ik dit jaar eens ergens aan de start verschijn! Ik ben een 29 jarige jongeman die bereid is tijd vrij te maken voor meerdere trainingsprikkels. Tijdens mijn marathon voorbereidingen heb ik al eens mogen proeven aan het fanatieke trainen, heerlijk!

Ik loop regelmatig  (4 x p/w ook in de winter!) en train nu met het mooie weer op de fiets buiten. De hele winter heeft de fiets op stalling gestaan en heb ik bij de sportschool spinning gedaan! Volgende week gaat het zwembad hier open zal ik proberen 2 keer in de week mijn in het verleden geleerde borstcrawl weer op te pakken! Ik heb erg veel zin om deze disciplines te combineren! Mijn korte termijn doel is om op 12 juni een 1/4 afstand te doen in Klazienaveen. Eindtijd onbelangrijk, trainingstijd vanaf vandaag 53 dagen.

Voor de rest volg ik gezellig zo nu en dan het forum. Bedankt voor alle input die er nu al op staat!

Tsjeard

2

Re: Voorstellen van Tsjeard

hmm, in ieder geval veel sterkte! als je qua tijd nog eens vooruit wilt gaan, zou ik wel iemand laten kijken naar de zwemtechniek, of bijvoorbeeld aansluiten bij een vereniging. Ik denk dat dat een hele hoop zou schelen!

En anders ook eens een duatlon proberen?