1

Onderwerp: Duathlon Tilburg

Aanstaande zondag deze wedstrijd. Verwacht van mezelf niet al teveel, beetje grieperig laatste dagen.

1e run: 42 min
Bike: 01.10 uur
2e run: 22 min

Incl. wissels tussen de 2.15 en 2.20

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

2

Re: Duathlon Tilburg

Voor die die zeggen dat ze zich niet goed voelen moet je het meeste oppassen :-)

Ken het parcour niet is 1e keer dat ik die wedstrijd meedoe dus een gokje.

1e run: 43min
wissel: 2min
Bike:1.15u
2e run: 25min

Al wat minder is is meegenomen is het meer tja... Ga er een leuk weekendje van proberen maken vertrek zaterdag al naar daar en na de wedstrijd een keertje goed gaan eten :-)

3 Laatst bewerkt door Patrick_vN (16-09-10 12:47:06)

Re: Duathlon Tilburg

Ik heb vorig jaar met de sprint meegedaan. Parcours is wel lekker. (aangepast dit jaar volgens mij, vooral fietsrondje wat kort)

We kunnen trouwens wel bijna naast elkaar gaan lopen, verwachten ongeveer zelfde tijden.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

4

Re: Duathlon Tilburg

Patrick_vN schreef:

Ik heb vorig jaar met de sprint meegedaan. Parcours is wel lekker. (aangepast dit jaar volgens mij, vooral fietsrondje wat kort)

Ik weet niet op welk parcours jij je bevond, maar dat van mij was over hobbelig gras, door te smalle voetgangershekjes, hobbelweg met slechte tegels en drempels, meer te smalle voetgangershekjes met een te scherpe bocht onderaan het bruggetje, zandig gravel en een zeer irritante zwevende brug die lekker meedeint met de mensen die eroverheen lopen. Er waren zelfs mensen die van ellende ervoor kozen om óver de hekjes heen te springen in plaats van er tussendoor te zigzaggen....Ik vond het niet echt een geschikt parcours voor een NK moet ik zeggen! Nou loop ik dan rond de 13 km/uur op zo'n 5 km, maar die toppers moeten dan met 20 per uur gaan zigzaggen??

En dan heb ik het nog niet over het slecht aangegeven fietsparcours waar ik voor het eerst in mijn leven verkeerd ben gefietst bij de zoveelste rotonde toen de vrijwilliger me verwarde met iemand anders en de verkeerde kant op wees....(jaja, het is óók mij een keer gebeurd JanR wink ).

5

Re: Duathlon Tilburg

Overkomt de beste smile Maar, goed dat je het zegt. Ik was er ook minofmeer vanuit gegaan dat het bij een NK wel goed zou zijn geregeld. Niet dus. Zal nu van tevoren even goed mijn huiswerk doen.

6

Re: Duathlon Tilburg

Was voor mij m'n eerste wedstrijd, dus waarschijnlijk nog onder de indruk van alles smile. Was ook drukker met meekomen dan met opletten overal op.

Ben inderdaad ook een stukje verkeerd gefietst. Was niet duidelijk hoe je naar de wisselzone moest.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

7

Re: Duathlon Tilburg

Als dat vorig jaar zo was zal dat dit jaar wel opgelost zijn normaal gezien. De organisatie is mede in handen van Armand dus dat is een ervaren athleet en zal wel weten wat best is voor de deelnemers.

8

Re: Duathlon Tilburg

Loopparcours was ronduit ruk vorig jaar. Dit jaar; 10 bier van de kootsj bij top 10! #pang

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

9

Re: Duathlon Tilburg

Och, had ik toch mijn fietsbenen van het begin van dit jaar in combinatie met mijn loopbenen van nu... dan was die top 10 halen slechts een formaliteit. Nu vrees ik dat ik voor een plekje in de top 15 moet gaan. Maar als ik Cesar zijn bier kan ontnemen zal ik het niet laten.

10

Re: Duathlon Tilburg

JanR schreef:

Och, had ik toch mijn fietsbenen van het begin van dit jaar in combinatie met mijn loopbenen van nu... dan was die top 10 halen slechts een formaliteit. Nu vrees ik dat ik voor een plekje in de top 15 moet gaan. Maar als ik Cesar zijn bier kan ontnemen zal ik het niet laten.

De proloog van de TTT ging uitstekend, daarna een aanlopende rem en vorige week ging je zo hard dat je niet zag dat je linksaf moest slaan. Ik zie het probleem niet. smile

11

Re: Duathlon Tilburg

Tja, ben hier en daar wel wat dingetjes tegengekomen, maar stiekem voel ik wel dat mijn benen niet meer zijn, zoals dit voorjaar bv bij de triathlon van Breukelen. Nu moet ik hard mijn best doen om een beetje leuk mee te fietsen en manmanman toen reed ik gewoon nog bij mensen weg; reed gewoon van een hele groep weg! smile Ach, leer je van. Volgend jaar toch maar wat meer km-ers maken tijdens het seizoen... en wat minder wedstrijdjes, misschien... maar die triathlons en duathlons zijn allemaal zo leuk! Kannie kiezen :-)

12

Re: Duathlon Tilburg

top tien pfff makkie. In mijn geval moet je dan wel van van achteren beginnen lezen zoals de chinezen.

13

Re: Duathlon Tilburg

Voor mij was het kut met peren maar Cesar moet het heel goed gedaan hebben.

14

Re: Duathlon Tilburg

Ja als een JanR niet komt opdagen scheelt dat al sowieso een plaatsje. Verder tot de conclusie gekomen dat extrinsieke motivatie goed werkt voor mij, behouden eerste run, fietsen ging als een trein en overleven op het 2e lopen.

Hoezo kut met peren?

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

15

Re: Duathlon Tilburg

mmmja wat innerlijke problemen opgeblazen gevoel en kramp kon niet volluit gaan had er deze week al last van op training maar dacht dat zijn zenuwen dat zal zondag wel overzijn. Niet dus tja slechte dag is geen slecht jaar. Wedstrijd+organisatie was heel goed voor mijn part dus volgend jaar revenche ;-)

16 Laatst bewerkt door JanR (20-09-10 12:06:45)

Re: Duathlon Tilburg

Cesar schreef:

Ja als een JanR niet komt opdagen scheelt dat al sowieso een plaatsje.

smile mijn absentie scheelt misschien een plaatsje voor de nr 20 t/m de laatste, maar cker niet voor de nr 4. Maar mocht ik onverhoopt volgende week de nederlands kampioen kloppen, dan sla ik mezelf wel voor mijn hoofd smile

Voor de mensen die het willen weten: ik had een verkoudheidje te pakken, dus ik zat lekker thuis op de bank met een chocomel.

17

Re: Duathlon Tilburg

Goeie organisatie en leuke wedstrijd.

Uiteindelijke eindtijd van 2.20. Had veel moeite met het fietsen door de wind, ook kramp opgelopen tijdens het fietsen dus laatste loop onderdeel was zwaar klote!!

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

18

Re: Duathlon Tilburg

Juist voor mij binnen dan had 2u22 ong die wind was er idd te veel aan. Heb eens nagedacht over mijn krampen en denk het gevonden te hebben dus hoop volgende week op het bk het wat beter te doen.

19

Re: Duathlon Tilburg

Ja mijn kramp kwam waarschijnlijk door teveel op zware versnelling fietsen. Maarja, oefening baart kunst zeggen ze big_smile

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

20

Re: Duathlon Tilburg

Was een mooi een NK!
Belangrijkste les is dat de goesting naar Drank en Vrouwen leidde tot een vernedering van iedereen op de fiets. Alleen een slecht afgesteld derailleur weerhield hem van een podiumplek en de leiding in de wedstrijd na het fietsen. Waarom noemen we die jongen ook alweer Brommer? Hij komt momenteel niet door de politiekeuring!

21

Re: Duathlon Tilburg

waarom vrouwen?

22

Re: Duathlon Tilburg

Daar houdt ie van.

23

Re: Duathlon Tilburg

wie nie?

24

Re: Duathlon Tilburg

Afhankelijk van de schatting tussen 3 en 10 procent van de mannelijke wereldbevolking. En ongeveer 90 tot 97 procent van de vrouwelijke wereldbevolking. Die niet.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

25

Re: Duathlon Tilburg

Dan zit ik bij deze toch bij de top 10 allee.