1

Onderwerp: Tri-Ambla

Wie hebben er nog meer meegedaan met de tri-ambla op Ameland. Als eerste seizoenstriatleet moet ik zeggen dat ik het redelijk zwaar heb gehad! Na een 1/8 in Heerhugowaard en 1/4 in Anna Pauwlona (gave sfeer!!) was een M (500mt- 24km-6km) een ware uitdaging. Ik had nooit verwacht zo kapot te kunnen gaan. Met tijdrijden kom je in een ritme, bij de Amelandse zandpaden is dat uitgesloten. Maar op de finish uitermate trots!

Nu weet ik het zeker, ik heb een nieuwe hobby!

Op naar de zwemles deze winter!

2

Re: Tri-Ambla

Samen met een collega heb ik meegedaan aan de Tri-Ambla XXX. De collega heeft gezwommen waarna ik heb gefietst en hardgelopen. We zijn op de negende plaats geeindigd. Aangezien ik veel tot zeer veel op de MTB fiets was dat niet het lastigste stuk voor mij. Na het zwemmen lagen we op plek 25 en na het MTB'en op plek 9. Heb enigszins met de handrem erop gefietst omdat ik daarna nog moest hardlopen. Dit is namelijk iets wat ik tot voor kort nooit deed. Had als voorbereiding sinds eind juni 10 keer hardgelopen en daarin 75 km afgewerkt. De 12 km uiteindelijk in 1 uur en 3 minuten gelopen wat me wel tot tevredenheid stemde. Had achteraf nog wel iets harder kunnen lopen maar was tot de laatste 2 km bang dat ik me zelf zou opblazen. Misschien dat ik volgend jaar wel op L individueel meedoe. Oh ja, de collega die bij mij zwom heeft nog hardegelopen in een ander team waarin een ander collega van mij heeft gezwommen en gefietst.

3

Re: Tri-Ambla

Ik heb ook meegedaan aan de M 'versie' het was mijn eerste. Volop genoten en lekker afgezien. Met het mountainbiken iets te hard gegaan. Dat merkte ik wel met hardlopen. Zwemmen vereist nog wat extra oefening :-) 
Volgend jaar doe ik zeker weer mee!

Heb me ondertussen ook ingeschreven voor een Run Bike Run evenement..........