26

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

Vanzella schreef:

i heb een tacx, maar ik haat hem...

haha, ik haat hem ook     (de mijne dan hè)

27

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

Het klinkt misschien raar, maar ik heb geen problemen om me op te laden op de taxc.  Kan zonder problemen (mits muziek of DVD) een tweetal uren op de taxc blijven.

Vanavond terug: garage half open, fiets in de taxc bevestigen, genoeg drank voorzien, laptop op de vriezer, DVD'tje erin met cyclocross en stampen maar.

28

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

Ik train trouwens ook nog elke dag, op een vrij relaxte zwem vrij- en maandag na. Maar de intensiteit is lager plus ik doe ook meer wat ik leuk vind.... maargoed vind het wel lekker om het ritme er in te houden en elke ochtend kwart over zeven in de sportschool te zwemmen of fietsen. Rennen doe ik vaker 'savonds of eind middag als ik terug komt van studie/werk

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

29

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

saelensbjorn schreef:

Het klinkt misschien raar, maar ik heb geen problemen om me op te laden op de taxc.  Kan zonder problemen (mits muziek of DVD) een tweetal uren op de taxc blijven.

Vanavond terug: garage half open, fiets in de taxc bevestigen, genoeg drank voorzien, laptop op de vriezer, DVD'tje erin met cyclocross en stampen maar.

ik begrijp dat jij op een tacx fortius oid rijdt? dat bevalt dus goed? en werkt de software ook goed? daar zijn nog al eens mindere verhalen over te lezen..

30

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

Niet eens zwemmen Vanzella?
verder heb ik de Tacx nog niet gebruikt, en lopen doe ik ook weinig op 't moment. Eerst herstellen van het gedoe met de hamstrings. Inmiddels bij de podoloog geweest, zooltjes laten maken, en 2 keer bij de fysio geweest. Lijkt wel vooruitgang in te zitten smile

31

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

3x zwemmen check
3 x lopen check
3 x spinnen/biken of op de tacx check

wel idieaal een tacx... dunne bandje op de weg nu is hetzelfde als schaatsen

32

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

Ik heb afgelopen zondag met de mtb op de weg gereden de meeste sneeuw was wel weg maar op sommige stukken laggen de fietspaden er toch nog slecht bij. Vandaag tacx na het lopen sad hoop tegen het weekend mijn schoenverwarming te hebben want er staat veel fietstraining op het programma dit weekend.

33

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

Juhroen schreef:
saelensbjorn schreef:

Het klinkt misschien raar, maar ik heb geen problemen om me op te laden op de taxc.  Kan zonder problemen (mits muziek of DVD) een tweetal uren op de taxc blijven.

Vanavond terug: garage half open, fiets in de taxc bevestigen, genoeg drank voorzien, laptop op de vriezer, DVD'tje erin met cyclocross en stampen maar.

ik begrijp dat jij op een tacx fortius oid rijdt? dat bevalt dus goed? en werkt de software ook goed? daar zijn nog al eens mindere verhalen over te lezen..

@Juhroen: neen, ik heb een sirius; basis zonder software, enz.  ik bedoel een dvd met een reeds uitgezonden cross.

34

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

ah ok:) dat kan natuurlijk ook haha.

35

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

als je maar hard genoeg fietst is het net echt smile

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

36

Re: Hoe vaak en hoe zwaar.

Frankiboy schreef:

als je maar hard genoeg fietst is het net echt smile

't gedacht is ook al veel smile