1

Onderwerp: een heerlijke zondag!

Zo dan!
Vanochtend heb ik al een uur gezwommen, van 8.00 uur tot 9.00 uur (lekker uitslapen met de wintertijd) en daarna bijna een uur gelopen!!
Mijn dag zit erop... nu alleen nog maar relaxen.....!

2

Re: een heerlijke zondag!

Dan ging het bij jou beter dan bij mij......even duurloopje gedaan maar leek wel of ik een rugzak van een kilo of 40 op mijn rug had. Vandaag de rest van de dag helemaal niks meer doen. Volgens mij een virusje te pakken.

3

Re: een heerlijke zondag!

Tja, dat gevoel ken ik.... heb ik vaak last van op zondagochtend....
vandaag gelukkig niet! misschien wel omdat ik samen met een vriend ging hardlopen, dat motiveert altijd wel.
hoop voor je dat je niet ziek wordt! gaat vast goedkomen...
succes

4

Re: een heerlijke zondag!

He hoi, zeg geen virussen in het zwembad graag! Een jetlag van hier tot Kona is al erg genoeg. En dan ook dat uur nog erbij, wanneer mag ik nou mijn bedje in......

5

Re: een heerlijke zondag!

hmm, heb het bij een 50k fietsen gehouden, lichaam licht protesterend maar doel heiligd de middelen, loop nu nagenoeg niet meer mank smile

morgen hopelijk even zwemmen en een paar passen (ca 4-5k) hardlopen en dan hoop ik komend weekend weer gewoon terug in training te zijn smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800