1

Onderwerp: Trainen Meet&Greet

Laatst kwam er een topic voorbij waarop je kon aangeven welke wedstrijden je mee doet en hoe je te herkennen bent.
Wellicht is zoiets ook een idee om met trainingen te doen.

Er is meer mogelijk aan locaties/data/tijden, kan je eens met anderen (of andere groepssamenstelling) trainen en handige tips& trucs uitwisselen.

Om zelf de kickoff te geven: Ik ben net begonnen met de verschillende onderdelen trainen (sinds dit weekend mijn fiets). Ik train in de omgeving van Ermelo/Harderwijk/Zeewolde, maar ben ook bereid om een stukje te rijden (in weekenden).

Misschien slaat het aan, of helemaal niet, we shall see:)

Wie volgt?

(andere suggesties voor de topic titel zijn welkom:))

2 Laatst bewerkt door Roland_Amersfoort (27-06-11 20:27:47)

Re: Trainen Meet&Greet

Ermelo-Amersfoort is prima te doen! Dus euuh, heb je zondag al iets te doen? Afspreken in Amersfoort of in Ermelo vind ik allebei prima. Bijvoorbeeld tussenstop in Amersfoort, dan laat ik mijn vrouw een biertje koud zetten smile

PS: Dat draadje om elkaar te herkennen op de wedstrijddagen was ook van mij smile

3

Re: Trainen Meet&Greet

Misschien kan iemand een soort Triathlonforum trainingsochtenden/middagen organiseren? wink  Twaalf per jaar, in iedere provincie eentje....

4

Re: Trainen Meet&Greet

Wijnand schreef:

Misschien kan iemand een soort Triathlonforum trainingsochtenden/middagen organiseren? wink  Twaalf per jaar, in iedere provincie eentje....

Goed idee, maar dan waarschijnlijk buiten het hoogseizoen? April en/of oktober?

5

Re: Trainen Meet&Greet

Inderdaad wel buiten het hoogseizoen.....

Volgend jaar toch eens serieus aan gaan denken. Oktober kan ook al natuurlijk....

6

Re: Trainen Meet&Greet

Ik zit er zelf bij wijze van training over te denken om a.s. zondag bijvoorbeeld de Tour over de Heuvelrug te doen (start vanuit Driebergen). Maar er zijn er vast al een heleboel die dit weekend gewoon wedstrijden gepland hebben?
Mocht er nog iemand mee willen, laat het even weten.

7

Re: Trainen Meet&Greet

Dat idee van trainingsochtenden is wel leuk. Hou me aanbevolen.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

8

Re: Trainen Meet&Greet

Goed te zien dat er al zoveel positieve reacties en nieuwe ideeën zijn. Zondag klinkt wel goed. Heb nog niets staan
Moet wel zeggen dat ik nog redelijk onervaren ben. (1x ong. 19km gefietst).

9

Re: Trainen Meet&Greet

Da's geen probleem, dan pak ik Amersfoort-Ermelo er gewoon bij op de fiets. Wat dacht je van 10:00 uur? Moet je wel even je adres geven / e-mailen...

10

Re: Trainen Meet&Greet

haha lijkt mij mooi! Zondag ochtend midden in het land, massaal zwemtraining by triathlonforum.nl - whoop whoop! smile

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

11

Re: Trainen Meet&Greet

Hmm lijkt me idd ook wel leuk maar dit dan wel goed op voorhand aan te geven zodat dit opgenomen kan worden in het trainingschema. En ook wat er getraind gaat worden die dag? Duurtraining fietsen of lopen en hoelang? Intervals lijkt me niet echt iets zeker buiten het sezoen :-)

12

Re: Trainen Meet&Greet

Uiteraard maar ik denk dat iedereen, vanuit oogpunt uit LOL en plezier wel een keer zn hardcore zwemtraining of uberhaupt training kan skippen voor een uurtje rustig peddelen in een centraal meer? of je moet pro zijn natuurlijk... effectieve training met een grote groep lijkt mij nagenoeg onmogelijk smile

Lijkt mij wel humor, met 50 man zwemmen in bijv loosdrechtseplassen

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

13

Re: Trainen Meet&Greet

Eventueel gecombineerde sporten ? Nabbabelen ?

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

14

Re: Trainen Meet&Greet

haha altijd leuk! Niemand in mijn omgeving begrijpt namelijk waar ik in godsnaam mee bezig ben, vroege uurtjes, autistengedrag door trainingsschema's van 20+ uur.. smile dus ja dan kunnen we mooi elkaar vervelen met onze hobby smile

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

15

Re: Trainen Meet&Greet

Voor leden van het forum die niet aangesloten zijn bij een vereniging is het natuurlijk een zeer goede kans om te leren van anderen, meer ervaren atleten. Zou voor een zwemtraining helemaal ideaal zijn. Maar over fietsen en lopen valt uiteraard ook heel wat te leren tijdens een training met anderen.

16

Re: Trainen Meet&Greet

Om dan eens te beginnen met een uitnodiging, ik zwem komende weken elke woensdag rond en uur of 7 's avonds in de kanobaan van Spaarnwoude. Ik doe twee "baantjes", dik 2km heen en weer, met wat rust aan de overkant ben je dus met 40min klaar. De omgeving nodigt ook uit om op de fiets te komen of om na het zwemmen gelijk nog een rondje te lopen.
Er traint ook een zwemvereniging voor het langebaan seizoen, dus het is al gezellig.

17

Re: Trainen Meet&Greet

Nou, de eerste afspraak nav dit draadje staat vast. Zondagochtend 10uur te Ermelo.

En Frankiboy: Heel herkenbaar. Vooral als je in april met wollen muts en wetsuit naar het kanaal wandelt... Of als je tijdens een weekje Spanje om 06:00 uur gaat hardlopen omdat je de rest van de dag met je gezin wilt besteden.

Ik heb veel verschillende sporten gedaan (honkbal, turnen, tennis, boxen, hardlopen en volleyval), maar geen enkele vergt zoveel aanpassing van je priveleven als de triathlon. Het lijkt soms of ik er 24uur per dag mee bezig ben.

18 Laatst bewerkt door DennisM (30-06-11 23:32:21)

Re: Trainen Meet&Greet

Yup, ben benieuwd hoe het gaat:)
Helaas zit bij mij nog steeds meer energie/tijd in het tijd maken/vinden om te kunnen trainen dan dat ik daadwerkelijk met trainen bezig ben. Lukt me gelukkig steeds beter om de verschillende trainingen in te plannen:)

19

Re: Trainen Meet&Greet

Eerste training via dit forum zit erop:) Zon 50km gefietst met Roland. Zeker voor herhaling vatbaar.

20

Re: Trainen Meet&Greet

DennisM schreef:

Eerste training via dit forum zit erop:) Zon 50km gefietst met Roland. Zeker voor herhaling vatbaar.

haha zeker, ik heb mezelf nog even flink pijn gedaan op de terugweg (34 km/u gemiddeld) en daarna thuis als een blok in slaap gevallen...

21

Re: Trainen Meet&Greet

@pivandeberg,
Om dan eens te beginnen met een uitnodiging, ik zwem komende weken elke woensdag rond en uur of 7 's avonds in de kanobaan van Spaarnwoude
unquote
Ik was er om 19.00 uur. Verder alleen een 5 tal pubers van een zwemclubje en toen ik klaar was met zwemmen nog 2 zwemmers. Daarna nog een kwartiertje in mijn natte plunje gelopen, de vele rolschaatsers keken vreemd op. Ik ben klaar voor mijn eerste OD in Utrecht zondag.

22

Re: Trainen Meet&Greet

Succes, ik start  in de 1/4 om 10:15... Zit je in de eerste of de tweede OD serie?

23

Re: Trainen Meet&Greet

Ik sta ingedeeld in de 2e, maar mijn verwachte eindtijd is 2 uur 40, wat dat betreft zou ik in de 1e moeten zitten. Ik heb, wakker geschud door je bericht, naar het secretariaat gemaild, want de website is niet erg duidelijk in dezen. Zonder tegenbericht ga ik van serie 2 uit, lekker tussen de snelle jongens en meisjes. Als ik dan och debuteer dan meteen maar goed.

24

Re: Trainen Meet&Greet

Is wel duidelijk toch, ze willen dat je even aangeeft als je langer dan 2:30 verwacht nodig te hebben?