1

Onderwerp: Type Born Sportvoeding?

Is er iemand die bekend is met Born Sportvoeding?

Ik ben gister avond eens op zoek gegaan naar de Born Energy 540. Ik zelf heb nog geen ervaring met Born maar tijdens een evenement op een bevoorradingspost is dit merk heel goed bevallen, vandaar dat ik er naar op zoek ben. Tijdens een evenement kreeg ik Born dat rood/roze kleurig was. iemand enig idee welke variant dit is van Born?

Wie kan mij helpen?

2

Re: Type Born Sportvoeding?

Ik heb zelf niet zo goeie ervaringen met born (maag maar dat is niet alleen met born). je kunt eens op de site van born kijken of een mailtje sturen naar de organisatie van het evenement waar je het gekregen hebt. Denk zelf dat het de gewone isotone drank was.

3

Re: Type Born Sportvoeding?

Beste Barry,

Helaas is op de kleur niet te bepalen welke van de twee Born dranken, Drink of de Energy 540, je hebt gekregen tijdens de bevoorradingspost. Beide dranken zijn namelijk voorzien van kleurstof (bietenrood).

Wellicht is het interessant te bepalen waarvoor je zelf de drank wilt gebruiken? Voor een dorstlesser, laag isotoon, kies je voor de Drink. Bijvoorbeeld bij warm weer (veel vochtverlies) of lage intensiteit. Bij hogere intensteit of energiebehoefte kies je voor de Energy 540.
Het kan dus interessant zijn beide dranken naast elkaar te gebruiken en naar behoefte per training of wedstrijd te kiezen welke de voorkeur heeft.

Loop Harder, Fiets Sneller, Presteer Beter!