1

Onderwerp: Multipower

forum,

Graag zou ik van iemand willen horen of de produkten van Multipower bevallen. Zelf gebruik ik op dit moment nog helemaal geen suplement maar hoor van anderen dat dat bij zware trainingen toch wel voordelen heeft. Hoop dat er reacties komen.

2

Re: Multipower

hmm, niet van gehoord.

mijn tips:

fietsen:
maltodextrine (fantomalt, te krijgen bij kruitvat, EUR 4.29 / 400gram) + wat zout mengen met je water in de bidons in een verhouding die jou het beste bevalt (eventueel kun je nog wei eiwit toe voegen voor bij de ange duurtraingen)
OPMERKING: wel na afloop de bidons goed schoonmaken ter voorkoming van vieze luchtjes

verder kun je ISOSTAR Repen (EUR1.69 / 3 stuks) gebruiken en / of Mueslirepen

lopen:
ook weer isostar repen (wel water meenemen: fuel belt of camelbag) of 100gram Gelpacks (ik gebruik zelf van EAS; EUR 1.80 / 100 gram)

Over het algemeen:
Het heeft geen voordelen bij intensieve trainingen (aangezien die vrij kort zijn, zodat je ze op je glycogeen reserve kunt doen) maar wel bij duurtraingen langer dan pak hem beet 75-90 minuten

Bij mij:
rustige fietstraining 75-90k (2-2.3uur) : 2 isostar repen
rustige fietstraingen 110k en meer (3+ uur) 1 isostar reep per uur minimaal + 50gram maltodextrine per 1 liter water

duurloop 16-20k  (75-90 minuten) 1x Isostar
duurloop 20-25k (90-120 minuten) 1x Isostar + 1x 100gram gelpack
duurloop 26-33k (120-150 minuten) 1x Isostar + 2x 100gram gelpack

zowel repen als gelpacks altijd gebruiken icm water smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800