1

Onderwerp: trainingskamp Duitsland

Beste triathleten,

ik ben op zoek naar een geschikte locatie in Duitsland om een weekje te trainen (begin Mei)

Wie weet er een goede lokatie met geschikt zwembad min 25 meter en looptrainingsmogelijkheden in bijv de Eifel.
Fietstrainingen mogen heuvelachtig zijn...

Ben erg benieuwd naar antwoorden / ervaringen.

Alvast bedankt !

2

Re: trainingskamp Duitsland

hoe ver ben je bereid duitsland in rijden?
moet het naast het trainen ook nog interessant zijn?

3

Re: trainingskamp Duitsland

vanuit eindhoven ongeveer 400 km ??

4

Re: trainingskamp Duitsland

ok, dan heb ik geen echte ideeen. ik woon veel verder duitsland in.

5

Re: trainingskamp Duitsland

@ renev Heb je nog iets gevonden?

Ik zoek een vakantiewoning in het Sauerland of Harz, in iedergeval heuvels, met een 50 meter bad in de buurt. We gaan met twee tot zes atleten, dus naast het trainen hoeft het niet interessant te zijn. Iemand suggesties?

Jasper

6

Re: trainingskamp Duitsland

In overleg met de webmaster mag ik af en toe iets roepen over onze accommodatie

Niet in Duitsland maar in Frankrijk

Wij beginnen dit jaar met de eerste trainingsweken onder begeleiding van Frank Heldoorn (middelste 2 weken van mei)
Maarrrrrr uiteraard kunnen jullie ook op eigen titel en gelegenheid bij ons terecht, op basis van logis - logis ontbijt - half en volpension, alles kan niets moet.

Op zondag rij je in 9 uur naar ons toe, alle middelen op korte afstand aanwezig. Lopen en fietsen vanuit huis en zwemmen op 30 minuten. Keuze uit zwembad of zwemmeer om je kilometer te testen

Groeten
www.lepetitmasdile.com

7

Re: trainingskamp Duitsland

Jasper schreef:

@ renev Heb je nog iets gevonden?

Ik zoek een vakantiewoning in het Sauerland of Harz, in iedergeval heuvels, met een 50 meter bad in de buurt. We gaan met twee tot zes atleten, dus naast het trainen hoeft het niet interessant te zijn. Iemand suggesties?

Jasper


jazeker,
wij gaan naar de ardennen. (zie ccr.nl)

50-meter bad is nog niet geopend maar wel 25-meter bad in de buurt.

8

Re: trainingskamp Duitsland

Jasper schreef:

@ renev Heb je nog iets gevonden?

Ik zoek een vakantiewoning in het Sauerland of Harz, in iedergeval heuvels, met een 50 meter bad in de buurt. We gaan met twee tot zes atleten, dus naast het trainen hoeft het niet interessant te zijn. Iemand suggesties?

Jasper

Wij gaan met TCT elk jaar naar het Sauerland naar Bödefeld (Haus Waldfrieden en/of Haus am Scheitt). Een mooie accommodatie met Heuvels in overvloed.

Op 11 km afstand heb je in Bad Fredeburg een 25 m zwembad en op 12 km afstand in Remblinghausen de Hennesee waar het mogelijk is om in open water te zwemmen.

9

Re: trainingskamp Duitsland

Bedankt voor de reacties. We hebben inmiddels een vakantiehuis bij Brilon (Sauerland) geboekt. Ik kom nu net van Playitas. Iets verder weg maar ook leuk.