1

Onderwerp: Bestellen bij roseversand

Forum,

Ik ben voornemens om een aantal fiets en zwemspullen te bestellen bij http://www.roseversand.nl
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ik heb wel gezien dat ze erggg groot zijn en ik neem aan betrouwbaar. Ik heb weinig ervaring met kopen op internet dus vandaar deze vraag. Hoe is hun service en heeft iemand ervaring met de frames van Red Bull (hun huismerk).

2

Re: Bestellen bij roseversand

heb tot nu toe zeer goede ervaringen met Rose, bestel er regelmatig. ruim assortiment en geode service.

Als je daar zwemspullen gaat bestellen: de Aqua Sphere Kaiman zwembrillen zijn een aanrader qua comfort, waterdichtheid en zicht smile

Red Bull frames zijn ook goed. Vriend van me heeft er eentje en is er zeer content mee smile qualitatief zeer mooi afgewerkt, als ook goed qua garantie.

andere aanrader is http://www.bike-components.de/catalog/R … f1806504e1

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

3

Re: Bestellen bij roseversand

Hoi,
ik heb al regelmatig bij Rose versand van alles en nog wat besteld. Erg goede ervaringen en ze zijn razendsnel.
De bezorgkosten verdienen zich al snel terug omdat de prijzen van diverse artikelen stukken lager liggen dan in Nederland.
En ik kan me aansluiten bij de zwembril van Scighera, ik heb deze in Kona gekocht en ze zijn echt goed.

4

Re: Bestellen bij roseversand

smile yup, heb eerst speedo gehad, lieten een keurige pijnlijke afdruk na, daarbij bellemerden ze erg in het zicht.

Helaas heeft rose niet de complete collectie. ze hebben nog eentje met special tinting voor extra contrast binnen. heb nu de gewone blanke voor binnen en een zwart getinte voor buiten.

Bezorgkosten zijn tegenwoordig nog maar 6.--, vroeger 12.00 smile
Het loont zich trouwens om in de gaten te houden wanneer zij hun overjarige fietsen in de aanbieding gooien. idem geld voor andere nederlandse zaken als Goossens en Salden

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

5

Re: Bestellen bij roseversand

je kan er rustig bestellen, erg goede service, maar het is nog meer aan te raden om er eens langs te gaan (ik woon er nog geen 20minuten vanaf) dus het is eigenlijk mn vaste fietsemaker, waar je normaal in de fietsenwinkel eer rekje van hebt hebben zij een wand, wandje helmen, wandje schoenen, wandje sokken, noem maar op!! Rij zelf dus ook op een Redbull en heb er nog geen enkele slechte ervaring mee.

ps. ook leuk zijn de magazijnuitverkopen in janari en september, dan is het nog goedkoper!!

6

Re: Bestellen bij roseversand

Hallo,

Wijn ook trouwe kopers bij Rose. De genoemde zwembril heb ik ook, wat een verschil met de speedo's. We hebben ook al meerder fietsen gekocht bij Rose. Wij bestellen niet via internet, maar gaan er een paar keer per jaar naar toe. Vriendelijke en deskundige behandeling en een uitstekende service. Zo werde de wasbeschrijving van een jack keurig thuis gestuurd, terwijl die ook op internet te vinden was. De fietsprijzen zijn laag, maar niet alle onderdeel prijzen.

Petra