2,601

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een prachtige fiets Gringo, ziet er idd nog als nieuw uit (en dat is die dus ook wink ). Ik gebruik zelf een drinksysteem van X-lab  dat tussen mijn aerobars is gemonteerd en dat bevalt prima. Welke afstanden wil je er mee gaan doen? Voor een hele heb ik één bidon met liquide voeding achter mijn zadel, één op mijn frame en water doe ik in die X-lab. Voor een 70.3 gebruik ik twee bidonhouders en voor korter maar één.

2,602

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dank je Hans, die opmerking over plaatsing van de Garmin is zeker nuttig, daar had ik zelf nog niet over nagedacht. Zal ook naar de aero epack kijken.

Maca, ook jij bedankt! Dit jaar wordt mijn tweede triathlon seizoen en ik heb voor dit jaar een drietal kwart en één OD op de agenda staan en wil zodra ik mn exacte zomervakantie weet nog ergens iets toevoegen in juli/augustus.

Maar de ambitie ligt op een halve volgend jaar en hopelijk het jaar daarna een hele. Mede met dat in gedachten heb ik de fiets gekocht. Ik ben nogal blessure gevoelig dus in één jaar klaarstomen voor een hele doe ik maar niet. Het is een meerjarenplan maar ondertussen met veel plezier op de kortere afstanden.

Oh ja, volgende week mijn eerste marathon (Rotterdam)!

2,603

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets, Gringo - best wel schokkend dat iemand zoiets koopt en aanpast en dan na 3X20 km besluit dat het niks is. Maar goed, daar heb jij baat bij!

Louise

2,604

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Inderdaad Louise, het kwam precies op het juiste moment op mijn pad en de verkoper zei blij te zijn omdat de fiets nu tenminste echt gebruikt gaat worden!

2,605

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Of je het onder kopen kunt zetten is discutabel, maar ik heb mij aangemeld voor de 12 weekend basiscursus van de knzb ( mijnzwemcoach) in Alkmaar.

2,606

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Of je het onder kopen kunt zetten is discutabel, maar ik heb mij aangemeld voor de 12 weekend basiscursus van de knzb ( mijnzwemcoach) in Alkmaar.

Ik denk dat zoiets één van de beste investeringen is die je kunt maken.

Punt.

2,607

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet gekocht , maar kadoo gekregen .
Ben er erg blij mee ....

2,608

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Matcht mooi bij je fiets Jeannette!

2,609

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Thanks Hedcandy .

Deze heb ik gekregen van de fietswinkel eigenaar waar ik mijn LIV gekocht heb .

Echt mega gaaf .

Hij moest team kleding bestellen voor een jong talent die net in het LIV team zit .
En heeft voor mij een trisuit mee besteld .

2,610

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Kekke kleur Jeanette, sympathiek van die eigenaar!

Zelf vh weekend mn nieuwe trisuit binnengekregen van 2XU, heel blij mee.

Had ook een wetsuit meebesteld, maar die valt helaas te klein.

2,611

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn nieuwe badpak is net binnengekomen, een zwarte Speedo Endurance. Moest ik halsoverkop kopen, want ik had maandag mijn badpak opengehaald, echt een klassieke winkelhaak, op m'n achterwerk, en aanstaande zaterdag heb ik 'les' van Zwemanalyse, dus dan wil ik er wel weer netjes bijlopen wink

(Die winkelhaak, grumble… ik ging voor het allereerst ooit zwemmen in het Zwemcentrum, het 50-meterbad in Rotterdam Zuid dat er nu een dik jaar is, samen met TumTumTum trouwens. Na het eerste baantje dook ik onder de lijn door om naar de baan ernaast te gaan, maar daar zitten daar van die harde plastic drijfdingen aan, met scherpe randen, en daar bleef ik dus net met m'n badpak achter hangen. Urgh! Verder is het wel een fijn zwembad.)

Louise

2,612

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ok,niet vandaag maar gisteren bij Tripro in Hilversum geweest. Nieuwe zwembril en wat voeding gehaald en verlekkerd naar de triathlonfietsen gekeken!

2,613

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tijd voor nieuwe schoenen!

- Asics Nimbus Gel 21 hardloopschoenen
- Northwave Core Plus racefiets schoenen

Beide afgelopen weekend uitgetest en erg tevreden mee.

2,614

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Voor mij ook tijd voor nieuwe schoenen!

Gisteren binnengekomen; On Cloudflow.. eerste indruk; heerlijke schoenen.

2,615

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuw frame besteld. Mijne heeft een breukje opgelopen dit weekend en het kan wel hersteld worden en dat gaat ook gebeuren maar was het al een tijdje van plan dus de knoop maar doorgehakt.

2,616

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Nieuw frame besteld. Mijne heeft een breukje opgelopen dit weekend en het kan wel hersteld worden en dat gaat ook gebeuren maar was het al een tijdje van plan dus de knoop maar doorgehakt.

Goed excuus voor een nieuw frame! ;-)

Wat voor iets heb je besteld?

2,617

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Trek https://www.trekbikes.com/be/nl_BE/fiet … Code=black

2,618

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi !

Wanneer ik budget vrij heb ga ik eens naar deze kijken:

https://www.trekbikes.com/be/nl_BE/fiet … black_grey

en dan hopen dat bij de bikefit eruit komt dat ie bij me past smile

2,619

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gaaf! Benieuwd hoe de volledige fiets er straks uit komt te zien. Vergeet niet ff een foto te delen hier :-)

2,620 Laatst bewerkt door Hedcandy (10-04-19 16:14:05)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe trisuit besteld van Zone3.
Het valt nog niet mee iets vrouwelijks te vinden zonder roze en die zoete andere kleurtjes, maar het is gelukt!

2,621

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk, Hedcandy, ja, ik houd op zich wel van roze als kleur, maar al dat zoete gedoe hoeft van mij ook niet!

2,622

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren mn clubkleding opgehaald. Hoody, hardloop shirt, fietsshirt, fiets windbreker en tri suit met mn naam erop. Ben ermee in mn nopjes.

2,623

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi Hedcandy !

@ Remco foto ?

2,624

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

transition bag van Orca 70L. Mooi apart vak voor fiets en loopschoenen, waterdicht vak natte zaken en verder heel veel ruimte om de spullen in te doen. Tevens nog een apart helmvak.

ik ben er helemaal tevreden mee.

2,625

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanavond de trisuit van Decathlon gekocht. Zonder mouwen paste het beste dus ik ben klaar voor mijn eerste triathlon. Wel opvallend dat je voor 30 euro een pak kan kopen.

Wel een vraag. Wat doen jullie als het niet warm genoeg is om zonder mouwen te fietsen? Gewoon een wielershirt aan doen bij T1? En hou je die aan met lopen?