1,301

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Schijnen behoorlijk vernuftige dingen te zijn..

1,302

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mja ze geven ook redelijk veel info. Ook de disbalans in je benen kun je er mee zien. Nu heeft garmin ook een nieuw programma dat onderscheid maakt in zittend en rechtop de pedale staant klimmen ook dit moet een verschil maken.

1,303

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanmiddag zag ik bij Runnersworld (nouja, de fietsburen) wat ervallemaal aan triathlonmoois op twee wielen bestaat. Ik keek mijn ogen uit! Er hing een freempje om af te monteren. Kaal €5000,-. En vooral leuk om te merken dat zo'n verkoper zof ook liefhebber en kenner van dit soort techniek is. Er gaat een wereld voor me open.

1,304

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Mja ze geven ook redelijk veel info. Ook de disbalans in je benen kun je er mee zien. Nu heeft garmin ook een nieuw programma dat onderscheid maakt in zittend en rechtop de pedale staant klimmen ook dit moet een verschil maken.

Als je echt iets met die waardes doet, kun je er zeker je voordeel mee doen.
Ik heb zelf die Stages, en die meet enkel de waarde van het linkerbeen en verdubbelt die omdat blijkbaar uit een/hun studie is gebleken dat de verschillen vaak erg klein zijn.
Wat ik wel merk is dat hoe meer je kan meten, je er ook vaak niet alles mee doet. Ik heb als head-unit een Mio 505, maar ook een Forerunner 920XT, en laatstgenoemde kan tijdens het hardlopen ook zaken meten als grondcontacttijd en verticale oscillatie. Leuk om te zien, maar ik doe er praktisch niks mee - dan het bekijken.

Heb je al vaker met vermogen gewerkt? Ik kan je het boek van Joe Friel over trainen met vermogen aanraden, staat ook een hoop in mbt vermogenstraining specifiek voor triatlon en vermogen gebruiken in een triatlonwedstrijd. Laat maar eens weten hoe ze bevallen, ben ik wel benieuwd naar!

1,305

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Morgen ga ik met mijn trainer naar een voordracht over het trainen met vermogenmeter dus dan kan ik al wat slimmer worden en het achteraf bespreken hoe we het best gaan doen. Wat betreft de meting op enkel linker been daar is niet iedereen het over eens. Ook team sky had er problemen mee. Bij grote vermogens en vermoeidheid kan er toch een serieus verschil in je benen zitten en is het niet nauwkeurig meer te meten. Maar het scheelt wel een pak natuurlijk een vector S kost iets van 800 euro terwijl ik bijna 1500 betaald heb.

1,306

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik zie de vector set (twee meters dus) voor 1184 euro hier..

Passen er nu ook Look plaatjes onder? Die zijn natuurlijk voordeliger dan de plaatjes die Garmin zelf verkoopt

1,307

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wie heeft er (goed of slechte) ervaring met de internetwinkels van Sanden? Ik was van plan een trisuit van 2xu te bestellen en dan kom ik eigenlijk steeds weer bij hen terecht. Maar de reviews zijn niet onverdeeld gunstig.

1,308

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

WouterW schreef:

Wie heeft er (goed of slechte) ervaring met de internetwinkels van Sanden? Ik was van plan een trisuit van 2xu te bestellen en dan kom ik eigenlijk steeds weer bij hen terecht. Maar de reviews zijn niet onverdeeld gunstig.

Op ebay.de kom je ook vaak 2XU tegen. Wel even goed de sizechart aanhouden zodat je de goede maat hebt.

1,309

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb er al enkele malen iets besteld, en steeds keurig te woord gestaan als ik van tevoren even belde, heb ook via hun een wetsuit besteld. 2XU t3. gewicht en lengte besproken en omdat de verkoper hetzelfde postuur had, heeft ie me een medium tall aangeraden die echt als gegoten zit. Ik vind het een prima webshop

1,310

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

WouterW schreef:

Wie heeft er (goed of slechte) ervaring met de internetwinkels van Sanden? Ik was van plan een trisuit van 2xu te bestellen en dan kom ik eigenlijk steeds weer bij hen terecht. Maar de reviews zijn niet onverdeeld gunstig.

Geen ervaring met de internetwinkel van Sanden, ben wel vorige maand bij ze in de winkel geweest in Volkel...

In de winkel deskundig personeel en geduldig, heb 6 a 7 pakken aangehad voordat ik een pak aanhad wat naar mijn zin was...

Bij mij pasten de 2XU pakken niet en dat werd van te voren eigenlijk al gezegd voordat ik een aandeed ( te breed gebouwd ) en inderdaad dat klopte de 2XU pakken vielen te smal voor mij

Uiteindelijk een ORCA 1.5 ALPHA gekocht, verreweg het soepelste pak voor mij

1,311

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Misschien is dat inderdaad een goede optie: naar de winkel. Heb jij een trisuit gekocht of een wetsuit? Ik neem aan dat in de trisuits wel wat ruimte zit voor brede schouders.

1,312

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een wetsuit gekocht

Trisuit is meestal geen probleem als je brede schouders hebt, heb eerste jaren ook met een mouwloze wetsuit gezwommen omdat ik de bewegingsvrijheid miste ( kom uit het wedstrijdzwemmen ), het neopreen van nu is veel soepeler als een paar jaar geleden

1,313

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net binnen gekregen.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,314 Laatst bewerkt door HermanB (24-01-15 15:22:51)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Omdat ik steeds koude vingers en tenen heb en het de komende tijd alleen maar kouder wordt: warme handschoenen en sokken voor op de fiets:
handschoenen en sokken

1,315

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zie ik het goed dat je een zwembad dekbed hebt?   smile

1,316

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Da's goedkoper dan een waterbed.

1,317

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

haha, dat dekbedovertrek is idd fantastisch!

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

1,318

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Erg leuk, ja, dat zwembaddekbedovertrek, waar heb je dat vandaan?

1,319

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Haha, ja, leuk is die he? Ik kon er geen weerstand aan bieden.

De overtrek is van het merk Snurk (tja...), zie de link hier. Ze hebben meer creatieve ontwerpen... O.a. te koop bij de Bijenkorf.

/Herman

1,320

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren gekocht een Scott Sub Evo 20 model 2015.
Inmiddels wat aangepast voor een sportievere houding en wat geel verwijderd, nu nog bij de handvatten en de stickers van de velgen fohnen.

Volledig XT afgemonteerd, mooie geintegreerde verlichting. Ben er blij mee hoop op mooie km's.


http://www.hargrovescycles.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/c/scott-sub-evo-20-2015-hybrid-bike.jpg

1,321

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

HermanB schreef:

De overtrek is van het merk Snurk (tja...), zie de link hier. Ze hebben meer creatieve ontwerpen... O.a. te koop bij de Bijenkorf.

/Herman

Dank! Grappig merk is dat Snurk. We gaan er twee bestellen, want we hadden net van de week geconcludeerd dat wat er nu op ons bed ligt na dik 20 jaar trouwe dienst rijp is voor de voddenmand en dat er dus iets nieuws bij mag komen. En dan is deze wel erg leuk!

Louise

1,322

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Whooah, dat zijn inderdaad hele sterke ontwerpen. Vind die rieten print ook erg leuk: https://www.snurkbeddengoed.nl/nl/produ … tted-sheet Krijg al pijn in mn rug als ik ernaar kijk  lol

1,323 Laatst bewerkt door Jan22 (25-01-15 18:47:34)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag de garmin 910xt overgekocht van iemand. mooie aanvulling op me training smile

1,324

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dit is idd een waardevol trainingstool. Succes en veel plezier ermee.

1,325

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Cootje schreef:

Whooah, dat zijn inderdaad hele sterke ontwerpen. Vind die rieten print ook erg leuk: https://www.snurkbeddengoed.nl/nl/produ … tted-sheet Krijg al pijn in mn rug als ik ernaar kijk  lol

Dat kan je nog versterken door er het tegel-dekbed bovenop te leggen: https://www.snurkbeddengoed.nl/nl/product/le-trottoir. Manlief is nog op zoek geweest naar een atletiekbaan, maar die hebben ze dan weer net niet  wink Dat je ze mag haten op Twitter vind ik ook komisch.

Louise