2,176

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik zit in spanning te wachten op de Fenix 3. Zelfde aanbieding gekozen als Macca

2,177

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hij bevalt goed, die Fenix3! Veel plezier ermee.

triathlon is 3x leuker!

2,178

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Van alles vandaag ..Intersport heeft  verbouwingsuitverkoop .

Mooi een tri-suit gescoord van Zoot voor 35,00 Euro , nieuwe zwembril , fiets thermo shirt , bikini en een sweatvest .

2,179

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Er is nu een swimsuit met mouwtjes voor wanneer er wetsuitverbod is:

http://kiwamitriathlon.com/e-shop/de/141-aquarush

Heb hem gekocht en al een paar keer uitgeprobeerd: maakt me ongeveer 15s per 400m sneller. Als je zoiets koopt moet hij goed strak zitten: met mijn 1.85m en 85 kg heb ik een "L" gekocht en die is perfekt.

2,180

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

longtrousers1 schreef:

Er is nu een swimsuit met mouwtjes voor wanneer er wetsuitverbod is:

http://kiwamitriathlon.com/e-shop/de/141-aquarush

Heb hem gekocht en al een paar keer uitgeprobeerd: maakt me ongeveer 15s per 400m sneller. Als je zoiets koopt moet hij goed strak zitten: met mijn 1.85m en 85 kg heb ik een "L" gekocht en die is perfekt.

Pas op waar je 'm gebruikt, officials hadden vorig geen idee van regelgeving omtrent skins en heeft in gevallen tot dsq geleid....

2,181

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

pannenkoek schreef:
longtrousers1 schreef:

Er is nu een swimsuit met mouwtjes voor wanneer er wetsuitverbod is:

http://kiwamitriathlon.com/e-shop/de/141-aquarush

Heb hem gekocht en al een paar keer uitgeprobeerd: maakt me ongeveer 15s per 400m sneller. Als je zoiets koopt moet hij goed strak zitten: met mijn 1.85m en 85 kg heb ik een "L" gekocht en die is perfekt.

Pas op waar je 'm gebruikt, officials hadden vorig geen idee van regelgeving omtrent skins en heeft in gevallen tot dsq geleid....

Dank je voor de waarschuwing. In Kona ist-ie toegestaan, en daar heb ik hem ook voor gekocht. Als er dit jaar bij voorberijdingswedstrijden eens een keer wetsuitverbod is, ga ik vooraf expliciet navragen.

2,182

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Na een jaar of 12 maar eens rigoureus onderhoud aan de racefiets uitvoeren.
Nieuwe voor en achter derailleur (ik snap nog steeds niet dat mensen dat aanschaffen en een jaar of 10 later weer nieuw verkopen, maar ik heb wel nieuwe spullen tegen een hele mooie prijs)
Nieuwe kabels, nieuwe remblokhouders met blokken, nieuw stuur (compact, aangezien dat een stuk comfortabeler is) En nieuwe industrie lagers voor de wielen.
Dan kan hij er wel weer een paar jaar tegen.

2,183

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb zo een skinsuit van zone3 zwemt heel fijn ook gewoon als het warm genoeg is in buitenwater. Aangezien dit geen neopreen bevat is het in principe altijd toegestaan.

2,184

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik was even van plan een nieuwe tijdritfiets te kopen, maar aangezien de focus dit jaa rop de korte afstand ligt en er een paar mooie off road races gepland staan (X terra FRance, Germany en cross traithlon La Gileppe) heb ik maar een nieuwe atb gekocht..

Dat dat ook nog 2500 euro overlaat van mijn budget is bonus smile Ik verwacht dat daar nog wel een hap uitgenomen wordt met een setje mooie hoge velgen..

Dit is hem

https://www.canyon.com/mtb/grand-canyon … x-9-9.html

2,185

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Prachtig machine.

2,186

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn 4 jaar oude wetsuit begon wat te slijten afgelopen seizoen, dus besloten om voor dit jaar een nieuwe te kopen.

Vorige week tijdens Triathlon Experience verschillende wetsuits geprobeerd (Zone3/orca/sailfish/blueseventy/2XU/Aquasphere). Na wat passen en zwemmen is uiteindelijk de keuze gevallen op de Orca Alpha 1.5

Ik was op zoek naar een pak met minder drijfvermogen in de benen en met meer flexibiliteit in de schouders. Vooral het dunne materiaal in de schouder beviel me goed. 

Tip voor een ieder die voor een nieuwe wetsuit gaat. Zorg dat je de wetsuits kunt passen, ermee kunt zwemmen en ze onderling kunt vergelijken.

2,187

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe racer, Specialized Allez Sprint smile

2,188

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gister bij Tri-run geweest op zoek naar een nieuw triathlonpakje en er met twee thuisgekomen: een gewone en eentje uit twee delen, dus broek en top los van elkaar, wat me bij lange dingen handig lijkt qua sanitaire zaken. Allebei van Castelli, dat is kennelijk voor mij de goede pasvorm. 300 euro lichter, slik, maar één ervan was een verlaat verjaarskado dus dat geld krijg ik terug tongue

Wat mij nog opviel waren twee vrouwenzaken:

- Dat Tri-run een enorme vrouwencollectie heeft, ik heb lang niet alles gepast, dat ging maar door. Op een gegeven ogenblik geloofde ik het wel. Super hoor, in vergelijking met andere winkels!
- Triathlonpakjes met geïntegreerde bh, da's niks voor mij. Gehannes om ze aan te trekken en nóg iets wat goed moet passen, en dat was nooit het geval: te strak of juist onvoldoende steun. Ik blijf bij de losse sport-bh.

Louise

2,189

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

- Triathlonpakjes met geïntegreerde bh, da's niks voor mij. Gehannes om ze aan te trekken en nóg iets wat goed moet passen, en dat was nooit het geval: te strak of juist onvoldoende steun. Ik blijf bij de losse sport-bh.

Louise

Gefeliciteerd met je aankopen... Castelli is toch wel een van mn favoriete merken!
Kwa sport bh vast in de trisuit: herkenbaar. Los van het feit dat ik het ook gehannes vind om erin te komen doen ze ook te weinig kwa steun. In het pakje waar hij inzat heb ik hem er dus maar uitgeknipt smile

2,190

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een wetsuit gekocht , de Sailfish Attack .
Maar goed dat ik binnenkort jarig ben .

Een trisuit met geïntegreerde BH is echt een onding .
Dan gaat bij mij ook de schaar erin.

2,191

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maf hè, dan zijn we hier al met drie vrouwen die dat niks vinden, en toch blijven ze die dingen op de markt zetten?!

Louise

2,192

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Maf hè, dan zijn we hier al met drie vrouwen die dat niks vinden, en toch blijven ze die dingen op de markt zetten?!

Louise

Zoiets verzint waarschijnlijk een man ha ha ...

2,193

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Haha ja idd
En de vrouwen bij wie het wel zit die kunnen het ook zonder sport bh wel af.

2,194

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maf hè, dan zijn we hier al met drie vrouwen die dat niks vinden, en toch blijven ze die dingen op de markt zetten?!
Louise

+1

Ben nog wel op zoek naar een zo snel mogelijk drogende sport BH smile

2,195

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ook een nieuwe trisuit besteld maar weet niet wanneer ik hem heb, hij zou deze maand uitkomen dus hoop hem voor Challenge Lissabon te hebben http://www.skinfit.eu/be/nl_BE/products/05824.html

2,196 Laatst bewerkt door Kevmaster (08-04-17 01:27:46)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

EDIT: foto is inderdaad niet zichtbaar ;-)

Denk dat de forum leden wel benieuwd zijn naar de foto dus misschien een herkansing wagen?
(Via 'kies bestand' zou het moet lukken om de foto te uploaden?

In manibus vestris victoria est

2,197

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zo te zien doet mijn foto het niet. Maar vandaag nieuwe racefiets gekocht.
Cube agree, volledig ultegra afgemonteerd.
Zaterdag maar meteen testen bij de Amstel gold race...

In manibus vestris victoria est

2,198 Laatst bewerkt door @Jeanette (14-04-17 20:35:57)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Van de week mijn wetsuit opgehaald , en een dag later van Sailfish ook nog de transition bag gehaald .

2,199 Laatst bewerkt door @Jeanette (15-04-17 08:43:49)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Van de week mijn wetsuit opgehaald , en een dag later van Sailfish ook nog de transition bag gehaald .
Verjaardags geld goed besteed .

Sorry , dubbele post , kan hem ook niet verwijderen .

2,200 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (28-04-17 07:56:57)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Setje wielen van pannenkoek overgenomen, best sjiek wink

Nog even remmen ed afstellen, dan kan ik er mee naar buiten. Kan niet wachten!

http://i.imgur.com/JhKmIVJ.jpg
http://i.imgur.com/Mj7tywc.jpg