2,351

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Zo, dat zijn een boel spullen! Blijf je niet bij Suunto? Zijn ook prima horloges.

'aan laten meten' is niet precies hoe het gaat, hoor, het is geen maatpak wink  Het is passen-passen-passen. Aan laten meten klinkt heerlijk relaxed, ik vond het hard werken, want zo makkelijk trek je een wetsuit niet aan.

Louise


haha zo bedoelde ik het ook niet. Meer dat ik ervaren mensen mee laat kijken naar wat voor mij het meest geschikte pak zou zijn.
Ik heb in het verleden veel gedoken en daar vele duikpakken voor gepast en zeker in de zomer ben je blij als je dan eindelijk het water in kan om af te koelen.

2,352

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wilagro dat klinkt handig idd.
Heb je er een plaatje of linkje van?

2,353

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zojuist besteld: een O-Symetric 50t blad, voor Sram 1x11 op m'n triatlonbike.

2,354

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Wilagro dat klinkt handig idd.
Heb je er een plaatje of linkje van?

http://www.wiggle.nl/x-tools-essential- … ntsleutel/ Een dergelijk exemplaar is hiervoor heel handig. Zelf heb ik via het werk een ander vergelijkbaar systeem aangeschaft, welke als pluspunt heeft dat het moment in te stellen is. Alleen die was voor prive veel te duur.

2,355

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben wel fan van X-Tools. Net een kettingzweep besteld, nadat ik al weer de hele ochtend aan het klooien ben om een casette los te draaien...

2,356

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:
Hedcandy schreef:

Wilagro dat klinkt handig idd.
Heb je er een plaatje of linkje van?

http://www.wiggle.nl/x-tools-essential- … ntsleutel/ Een dergelijk exemplaar is hiervoor heel handig. Zelf heb ik via het werk een ander vergelijkbaar systeem aangeschaft, welke als pluspunt heeft dat het moment in te stellen is. Alleen die was voor prive veel te duur.

Ah tnx.
Is idd mooi compact.
Maar de reden dat ik hem zou aanschaffen (voor in de koffer) maakt wel dat ik ook het moment moet kunnen instellen.
Zadel is immers 7 en stuur bijv maar 4...

2,357

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

http://www.wiggle.nl/x-tools-essential- … eutel-set/

Deze is instelbaar, wel een stukje duurder. Het zal niet heel precies zijn voor die prijs, maar werkt toch redelijk goed! Heb er zelf ook een ruim een jaar nu en werkt goed (denk ik, want nooit precies getest).

2,358

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

https://pb.swisstools.nl/webshop/catego … rque-p-886
Tsja klein en instelbaar is duur. Dit is wel de set die ik heb, maar ik heb hem via mijn werk.

2,359

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

MontanaMan schreef:

http://www.wiggle.nl/x-tools-essential- … eutel-set/

Deze is instelbaar, wel een stukje duurder. Het zal niet heel precies zijn voor die prijs, maar werkt toch redelijk goed! Heb er zelf ook een ruim een jaar nu en werkt goed (denk ik, want nooit precies getest).

Ja zo'n set heb ik ook maar die is niet extra compact.
Ik denk dat ik het toch daarbij hou want die andere is me idd wat te prijzig haha

2,360

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag via een testdag van een winkel uit Volkel toch maar een sailfish one gekocht. Wel heftig aan prijs maar stel mezelf gerust met het idee deze zomer en volgende er vaak mee te gaan zwemmen.

Met wel zeggen dat de testdag echt heel prettig verlopen is voor mij, zeker omdat ik helemaal nieuw ben op dit gebied, en ik echt uitgebreid de kans heb gehad om een aantal soorten langs elkaar te proberen.

Verder afgelopen half jaar bijna alles aangeschaft; horloge, trisuit, fiets (ocasionnetje) ,nieuwe asics nimbus hardloopschoenen, en een hele hoop kleine aankopen zoals nieuwe buitenbanden en bidons, lange/korte tight, fiets broek en shirt.

Zeg maar alles om de komende jaren mee voorruit te kunnen.

Enigste wat nu nog op mijn verlanglijstje staat zijn spd schoenen voor op de fiets, alleen weet ik nog niet of dit wel echt sneller is.....

Voor nu is het in ieder geval echt even genoeg.


Gr. John.

2,361

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Koga Miyata Pro Triathlon frame uit 1987. Zonder vork en balhoofd, dus een leuk klusproject voor het najaar of de winter :-)

2,362

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tri-John schreef:

Enigste wat nu nog op mijn verlanglijstje staat zijn spd schoenen voor op de fiets, alleen weet ik nog niet of dit wel echt sneller is.....




Gr. John.

Ja.
1 keer heb ik een sprint run bike run met de hardloopschoenen gedaan op pedalen met toe clips. Nooit meer, veel meer comfort en veel gemakkelijker kracht overbrengen. De wisseltijd haal ik er wel uit op een sprint afstand, laat staan langer.

2,363

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

1 keer heb ik een sprint run bike run met de hardloopschoenen gedaan op pedalen met toe clips. Nooit meer, veel meer comfort en veel gemakkelijker kracht overbrengen. De wisseltijd haal ik er wel uit op een sprint afstand, laat staan langer.

+1. Het is het vastklikken maar ook de stijve zolen van zo'n fietsschoen, dat scheelt echt heel veel. Wel mee oefenen, hoor, in het begin ga je op je oren wink

Louise

2,364

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tri-John schreef:

Enigste wat nu nog op mijn verlanglijstje staat zijn spd schoenen voor op de fiets, alleen weet ik nog niet of dit wel echt sneller is.....

Voor nu is het in ieder geval echt even genoeg.


Gr. John.

Reken maar dat dit sneller is! Je kunt je krachten veel beter overbrebgen.
Bij die schoenen moet je overigens ook pedalen aanschaffen of heb je die al?

Veel plezier van je nieuwe wetsuit!

2,365

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Reken maar dat dit sneller is! Je kunt je krachten veel beter overbrebgen.
Bij die schoenen moet je overigens ook pedalen aanschaffen of heb je die al?

Veel plezier van je nieuwe wetsuit!

Dank je!

Spd pedalen heb ik al, zaten op de fiets. Heb ze er voor nu even afgehaald en er gewone pedalen opgeschroefd.

Toch maar eens gaan shoppen voor schoenen dan, is hier nog iets over te zeggen qua kwaliteit of maakt dit niet heel veel uit?

Gr. John.

2,366

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stijve zool en goede pasvorm zijn in mijn ogen de twee belangerijkste dingen om in het begin rekening mee te houden.

2,367

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tri-John schreef:
Hedcandy schreef:

Reken maar dat dit sneller is! Je kunt je krachten veel beter overbrebgen.
Bij die schoenen moet je overigens ook pedalen aanschaffen of heb je die al?

Veel plezier van je nieuwe wetsuit!

Dank je!

Spd pedalen heb ik al, zaten op de fiets. Heb ze er voor nu even afgehaald en er gewone pedalen opgeschroefd.

Toch maar eens gaan shoppen voor schoenen dan, is hier nog iets over te zeggen qua kwaliteit of maakt dit niet heel veel uit?

Gr. John.

Ik vind zelf van wel. Ik heb carbon zolen, die zijn veel stijver. Je krijgt dan makkelijker kracht overgebracht en in mijn geval zitten ze ook veel beter.

2,368 Laatst bewerkt door Harmen (30-04-18 09:00:11)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe wielen, fiets niet hard dus moet het er maar mooi uitzien wink

2,369

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

big_smile Idd! Wat voor een wielen zijn het?

2,370

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Weer een stapje dichterbij een complete triathlonuitrusting..

Gisteren op Amazon de Casco RS Lime helm besteld met mee kleurend vizier..

https://static.webshopapp.com/shops/165647/files/111046151/image.jpg

Verder bidons voor op de Speedmax, toch wel makkelijk ;-)

https://www.athleteshop.nl/media/catalog/product/cache/68/image/860x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/1/2/120123003.jpg

2,371

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

MontanaMan schreef:

big_smile Idd! Wat voor een wielen zijn het?

CSC, chinese wielen, via een jongen die ze importeert en kwaliteitscontrole doet. Goed betaalbaar dus wink Interesse?

2,372

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Macer schreef:

Weer een stapje dichterbij een complete triathlonuitrusting..

Gisteren op Amazon de Casco RS Lime helm besteld met mee kleurend vizier..

https://static.webshopapp.com/shops/165647/files/111046151/image.jpg

Verder bidons voor op de Speedmax, toch wel makkelijk ;-)

https://www.athleteshop.nl/media/catalog/product/cache/68/image/860x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/1/2/120123003.jpg

Die Casco's blijven vette helmen zeg!

2,373

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die Casco's blijven vette helmen zeg!


Vind ik nou ook!
Toch durf ik hem niet zonder te passen te bestellen. Helaas geen fysieke winkel in de buurt die ze verkoopt.
Zal eens bij een wedstrijd vragen of ik mag passen..

2,374

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Die Casco's blijven vette helmen zeg!


Vind ik nou ook!
Toch durf ik hem niet zonder te passen te bestellen. Helaas geen fysieke winkel in de buurt die ze verkoopt.
Zal eens bij een wedstrijd vragen of ik mag passen..

Voor mij precies hetzelfde probleem.. alhoewel ik nog niet goed heb gezocht wink (omgeving Rotterdam). Eigenlijk moet er gewoon een Casco komen... (of evt. Specialized Evade, of Bontrager Ballista, maar die waren er voor 100,00 bij 12gobiking en heb toen niet toegeslagen helaas).

2,375

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een casco RS rood zwart te koop eventueel