1

Onderwerp: webshop

Heeft er iemand ervaring met duurport.info? Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst en met visa betaald maar er word niks geleverd. Ik heb al verschillende mails gestuurd en geen antwoord en telefoonnummer klopt ook niet. Bestaat deze firma wel?

2

Re: webshop

duurport.info bestaat niet.

3

Re: webshop

duursport.info wel... even zoek op het adres bij de kvk..(staat onderaan in kleine lettertjes op de webpagina). en je komt op pro sportvoeding..  en die hebben wel een telefoonnummer:-)

Maarten

4

Re: webshop

idd duursport.info  smile

5

Re: webshop

Is het grote nadeel bij webshops.
Ik heb ergens in mei dit jaar bij cyclespeed.nl enkele dingen besteld. Is ook nog altijd niet in orde. Op mails geen reactie en telkens ik telefoneer, krijg je te horen dat ze het zo snel mogelijk in orde gaan brengen.
Vorig jaar hetzelfde probleem gehad met blueseventy. Wetsuit besteld die na zoveel maanden blijkbaar niet meer te leveren was en dan bijna een jaar moeten wachten eer ik eindelijk mijn geld terug had gekregen.
Blijven volhouden en aandringen. Desnoods na een tijdje dreigen met een rechtszaak.

6

Re: webshop

Heb eigenlijk nooit problemen met webshops, voeding bestel ik altijd bij www.duursport.nl als je lid bent van de NTB krijg je ook nog korting en op sommige producten 10% korting.

Webshops voor fietsonderdelen eigenlijk ook nooit problemen, als iets niet goed was kon ik het terug sturen en had ik per om gaande mijn geld terug.

Maar heb geen ervaring met duursport.info

7

Re: webshop

Ik heb eigenlijk ook nog nooit problemen gehad met internetbestellingen. De laatste paar keren heb ik gelletjes en dergelijke besteld bij sportvoedingwebshop.com, die waren erg snel. Overigens vind ik het een beetje raar dat er een duursport.nl en een duursport.info bestaan en dat die niet zo heel veel met elkaar te maken hebben.

8

Re: webshop

Ook geen slechte ervaringen met internetbestellingen. Ik kom met gelletjes en reepjes ook terecht bij duursport.nl en de spaarzame supplementen die ik wel eens gebruik heb ik besteld bij powersupplements.nl

Bij beide gaat het uitstekend. Ook nooit problemen gehad met andere internetbestellingen (kleding, componenten). Je kunt natuurlijk een keertje pech hebben.

9

Re: webshop

Mijn bestelling is toch aangekomen oef.. Ga volgende keer toch wel ergens anders om mijn matriaal.