1 Laatst bewerkt door duathleet (15-01-07 16:32:35)

Onderwerp: Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media

Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media.

Ik volg veel sporten. Naast de gerelateerde sporten zoals hardlopen (atletiek) en wielrennen (vooral de klassiekers) volg ik ook andere sporten in de media.

Voornamelijk rallysport zoals nu de Rally Lisboa - Dakar.
http://home.kpnplanet.nl/~famkuijer@kpnplanet.nl/logodakar.gif

En marathonschaatsen en skeeleren.

2

Re: Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media

Voornamelijk voetbal en de MotoGP.

3

Re: Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media

Schaatsen

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

4

Re: Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media

Ik heb zondag darten gekeken, was echt super spannend!
Verder vind ik schaatsen leuk... zwemmen kijk ik ook regelmatig, omdat ik dat erg leerzaam vind....
Veldlopen, veldrijden, wielrennen, hardloopwedstrijden zijn heerlijk om te kijken voor de zondagmiddag...!

Voetbal, handbal, korfbal e.d. vind ik echt verschrikkelijk saai! behalve dan als het nederlands elftal speelt...

5

Re: Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media

Zwemmen ,wielrennen ,atletiek  volg elke sport wel  zeker als het individueele sporten zijn die met techniek , coordinatie , uithoudingsvermogen en spierkracht te maken hebben . Kijk ook  graag naar sterkste man wedstrijden , boksen en K1 fight  hier komt de oermens naar boven . Wat mij totaal niet intresseert is voetbal en  team sport ,hocky uitgezondertd,  Gemotoriseerde sport , darten ,bowlen curling,biljart enzo vind ik dus geen sport maar een spelletje , om maar is effe wat te noemen .
Rapido

triathlon is 3 x beter

6 Laatst bewerkt door Duursporter (18-01-07 22:15:44)

Re: Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media

Gemotoriseerde sport , darten ,bowlen curling,biljart enzo vind ik dus geen sport maar een spelletje

Dat vond ik ook...totdat ik vorige week die dartfinale heb zitten kijken. Geen idee hoe de heren heten maar het was super spannend!! Sindsdien vind ik darten toch ineens een sport vanwege de enorme beheersing en coordinatie die ervoor nodig is.

Verder kijk ik graag naar atletiek en vind ik veldrijden super om te zien!

7

Re: Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media

veldrijden is geweldig, hoe die gasten onder de modder zitten na een uurtje vol in het rood te hebben gereden.
zwemmen, leerzaam om de techniek van die toppers te zien
schansspringen, dan heb je echt lef!

8

Re: Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media

Veldrijden, de sporadische uitzendingen van mountainbiken, adventure races, marathons, en natuurlijk de Tour de France. Op het moment de samenvattingen van Le Dakar.

9

Re: Welke sport volg je naast duathlon en triathlon in de media

Schaatsen, veldrijden, wielrennen, atletiek. Wat ik ook heel mooi vindt om te zien is biathlon. Ik heb met laten vertellen dat dat een van de zwaarste sporten is.