1

Onderwerp: Baantraining in storm

Wat een wind....
Kom net terug van een baantraining:

8 x 1000 meter in 3:45, 2 min pauze.
Ging lekker met de wind in de rug.......

dadelijk even plonzen in het zwembad...

train ze nog mensen

2

Re: Baantraining in storm

wind in de rug op een baan? dat kan alleen maar op 1/4 van de baan toch?

3

Re: Baantraining in storm

idd smile

*heeft net 14.5km gelopen, was goed te doen

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

4

Re: Baantraining in storm

ik heb vandaag koppel training gedaan.

ik zat vanmiddag vast op amsterdam sloterdijk en omdat ik geen zin had om de hele avond/nacht te blijven besloot ik om met stationsfiets naar huis te fietsen (castricum zal wel iets van 25-30km???zijn ). 1e deel ging soepel todat ik halverwege windtegen kreeg. mn fiets kraakte  al vanaf km 5 dus tegenwind/zijwind was helemaal niet tedoen (op een goede fiets trouwens ook niet). laatste 10-15km heb ik steeds 1 km gelopen 10m gefietst. 10km voor het einde kwam trouwens de trein langs waar al mn klasgenoten inzaten. Ach, als je maar bezig bent. smile

5

Re: Baantraining in storm

Heb de natte en stormachtige atletiekbaan maar verruild voor een warm zwembad... Lekker gezwommen!

6

Re: Baantraining in storm

lol; zat ook vanavond in het zwembad; had alle ruimte: 1 baan per persoon en een charmante badjuf: dus perfecte omstandigheden big_smile:D.

Terugweg naar huis wel de wind vol tegen, wat wel iets minder was tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800