76

Re: Argeloze beginner

Arnoutdv schreef:

Normaal gesproken zijn er op het loopparcours water/drinkposten.
Even stoppen, bekertje aannemen, in een teug naar binnen en weer doorlopen. Niet proberen te drinken uit een beker tijdens het lopen smile

Huh??
Waarom niet drinken tijdens het lopen?
Ik ben nog nooit bij een post gestopt om te drinken. In welke wedstrijd dan ook.

Ja oke...het is dan wel heel prettig als ze kartonnen bekertjes hebben wink, maar dat is vaker niet dan wel.

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

77

Re: Argeloze beginner

ronnyke schreef:

Mijn eerste triathlon kreeg ik ook hyperventilatie en hebben ze me ook uit het water moeten halen. 2 weken erna ging het vanzelfs. Dus niet zomaar opgeven als je het echt wil doen,nu is natuurlijk het seizoen wel haast gedaan maar tja... Ik hoop dat volgende week in Mechelen het water ook goed koud is tongue

Seizoen gedaan?
Volgende maand begint het pas!!
De winterserie.
Ook met water, maar dan als laatste onderdeel en in de vorm van ijs. Dus schaatsen!
Hoef je ook  niet te watertrappelen.

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

78

Re: Argeloze beginner

Wel ik moet zeggen vroeger keek ik een hele zomer uit naar de winterduathlons die vond ik echt enorm leuk. Maar de laatste jaren is dit minder en minder geworden. Ik zal er nog wel enkele doen normaal gezien maar dat zullen er niet veel zijn en dan zal het ook nog deftig weer moeten zijn. Liever gewone loopwedstrijdjes voor mij ben ik er vlug vanaf en heb ik achteraf geen werk aan mijn matriaal.

79

Re: Argeloze beginner

Wintertriathlons al es geprobeerd?
Dat is echt leuk! Wel zwaar voor de benen btw.....

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

80

Re: Argeloze beginner

In het kader van gewoon door blijven sporten heb ik me net ingeschreven voor de Utrechtse Singelloop tegen Reuma op 29 september, 5 km. Kan ik alsnog zien hoe het hardlopen me afgaat. Verdrinken kan ik igg niet, behalve als het net zo hard gaat regenen als vandaag.

81

Re: Argeloze beginner

hahahah mooie verhalen Tumtumtum! Geniet van je loop en wees trots op je (mislukte) deelname.... smile Gewoon doorzetten en deze winter trainen op het zwemmen. Daarna een triathlon uitzoeken met een zwembad wedstrijd onderdeel zoals in Bodegraven of bijv. Enschede (UT triathlon). Dan heb je het buitenwater al buiten gesloten.... smile!!
Ik zou juist nu niet opgeven maar proberen door te zetten.... (of is dit voor een autistisch persoon anders??)

#enjoylife

82

Re: Argeloze beginner

Hee T3,

Ik ga met 2 vrienden vanaf 20 Sept. brostcrawl leren via http://akwaakrotterdam.nl/ in het Achmea Health Center Rotterdam zwembad op Sint Jobskade 142. Kost je  EUR 77,50 per 10 lessen. Betaalbaar dus. Wellicht een idee voor de winter voor je?

83

Re: Argeloze beginner

Goed idee, ik sport ook bij Achmea Health, misschien levert dat nog een korting op? Maar waar zie jij op de website dat ze borstcrawllessen geven? Ik zie voornamelijk kinderzwemlessen. Of is dat gewoon zwemles volwassenen?

84

Re: Argeloze beginner

TumTumTum schreef:

Goed idee, ik sport ook bij Achmea Health, misschien levert dat nog een korting op? Maar waar zie jij op de website dat ze borstcrawllessen geven? Ik zie voornamelijk kinderzwemlessen. Of is dat gewoon zwemles volwassenen?

Staat er niet. Maar ik heb gebeld.