26

Re: eten tijdens triathlon

Marmite is een goed idee zeg.
Op witbrood zonder korst!

Brownies lijken me wat te vet. Of valt dat mee?

27

Re: eten tijdens triathlon

LindaRotterdam schreef:

Met de marathon had ik stukjes kandijkoek bij me. Zijn er nog andere tips? Iets hartigs?
Eierkoek heeft te weinig energiedichtheid en is erg droog.

Ik lees het verhaal van Scott Jurek tijdens de Appalachian Trail en kwam dit tegen, moest aan je vraag denken: http://www.clifbar.com/products/clif-sh … nergy-food

Gelletjes met de smaak pizza margherita, mmmm!

28

Re: eten tijdens triathlon

Rare vraag maar waar bewaar je zoveel eten. Gelletjes kunnen nog in mijn trisuit maar plakken brood,  honing? Rugtas mag zeker niet mee :-). Of krijg je het eten onderweg van de trainer of partner.

29

Re: eten tijdens triathlon

Die trailrunners hebben normaal gezien een rugzak/cammelbag bij. Bij triatlon kun je repen en gel aan je frame kleven met plakband.

30

Re: eten tijdens triathlon

Vaak zijn er coachingposten op het loopparcours. Bij bijvoorbeeld Almere loop je 6 rondjes, dus als je iemand zo gek kan krijgen om de hele tijd langs het parcours te staan dan kan je 6 keer aanpakken wat je wilt.

31

Re: eten tijdens triathlon

e_dwin schreef:

Rare vraag maar waar bewaar je zoveel eten. Gelletjes kunnen nog in mijn trisuit maar plakken brood,  honing? Rugtas mag zeker niet mee :-). Of krijg je het eten onderweg van de trainer of partner.

Tijdens halve of hele triathlon gel/honing in bidon (Afh. van afstand 1200-2500 cal)
Vast voedsel in in tasje op frame.
Tijdens lopen 2-3 gels en rest via of eigen hulppost of via organisatie.

32

Re: eten tijdens triathlon

LindaRotterdam schreef:

Marmite is een goed idee zeg.
Op witbrood zonder korst!

Brownies lijken me wat te vet. Of valt dat mee?

Als je ze zelf maakt bepaal je zelf hoeveel boter/vet er in gaat.

33

Re: eten tijdens triathlon

Maca944 schreef:
LindaRotterdam schreef:

Met de marathon had ik stukjes kandijkoek bij me. Zijn er nog andere tips? Iets hartigs?
Eierkoek heeft te weinig energiedichtheid en is erg droog.

Ik lees het verhaal van Scott Jurek tijdens de Appalachian Trail en kwam dit tegen, moest aan je vraag denken: http://www.clifbar.com/products/clif-sh … nergy-food

Gelletjes met de smaak pizza margherita, mmmm!

Ik heb ook tomatengel van Squeezy!
Op dat moment erg lekker, maar die smaak blijft rustig nog een paar uur hangen, brrrrr...