1 Laatst bewerkt door bartri (30-08-13 08:45:50)

Onderwerp: waar zwemles in alphen aan den Rijn en omgeving

Ik ben op zoek naar zwemles waar men mij een wat betere techniek kan aanleren. Nu zwem ik schoolslag, denk dat het snelste nu 3 minuten is op 100 meter in een 25 meter bad dus denk dat er wel ruimte voor verbetering is :-).. Ik moet eigenlijk ook gewoon overstappen op borstcrawl maar merk dat ik daar na twee baantjes wel klaar mee, maar dat is uiteraard en kwestie van opbouwen, lees toch dat dat wel het meest efficiënt is..

Wat doet TCA in Aphen aan zwemtraining, ik zie tri swim in Nieuw Vennep ? Ik woon naast het zwembad in Alphen, dus dat geniet de voorkeur..

2

Re: waar zwemles in alphen aan den Rijn en omgeving

Als je er naast woont zou ik gewoon eens binnen lopen en je vraag ook daar voorleggen en kijken wat de mogelijkheden zijn wink

#enjoylife

3

Re: waar zwemles in alphen aan den Rijn en omgeving

Gedvr rinke je bent slimmer dan je eruit ziet wink

4

Re: waar zwemles in alphen aan den Rijn en omgeving

ronnyke schreef:

Gedvr rinke je bent slimmer dan je eruit ziet wink

Dan ben je een bekende van me als je weet hoe ik er uitzie  tongue
Maruh, is het dan zo'n gek antwoord van me? Als ik zelf naast t zwembad woon waar een triathlonclub traint dan loop ik eerst daar naar binnen om te vragen wat de mogelijkheden zijn  hmm  wink (en natuurlijk ff de website checken en het bestuur van de vereniging mailen met deze vraag... Google is your best friend!)

#enjoylife

5

Re: waar zwemles in alphen aan den Rijn en omgeving

maandag is't zwembad weer open dus zal er eens langslopen, dacht dat hier misschien wat alphenaren zaten... zal ook tca een contacten omtrent hun activiteiten, website is wat summier..

6

Re: waar zwemles in alphen aan den Rijn en omgeving

ga toch naar tri swim en sluit me daarna aan bij TCA... TCA raadde Tri Swim aan, ze hebben een duidelijk programma, duurt 20 weken.. Ben benieuwd...