26

Re: Midwinter marathon

Ja ik zag het......maar dat gaan we niet meer redden voor het weekend gok ik zo.....

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

27

Re: Midwinter marathon

Ze bezorgen niet naar Europa, of kent iemand een trucje hiervoor?

28 Laatst bewerkt door Vanzella (30-01-14 10:55:15)

Re: Midwinter marathon

huh niet naar Europa?

http://www.amazon.com/gp/help/customer/ … eId=596194

Mocht dat echt zo zijn dan kan ik wel iets regelen. Een paar t shirts krijgt mijn collega in Canada nog wel in haar koffer denk ik. Ze komt in de week van 25 feb deze kant op.

29

Re: Midwinter marathon

Vanzella schreef:

huh niet naar Europa?

http://www.amazon.com/gp/help/customer/ … eId=596194

Mocht dat echt zo zijn dan kan ik wel iets regelen. Een paar t shirts krijgt mijn collega in Canada nog wel in haar koffer denk ik. Ze komt in de week van 25 feb deze kant op.

Redelijk apart dat er niet naar Europe wordt verzonden, hoe ingewikkeld kan dat zijn?
http://i.imgur.com/sFUgqa3.png

Op de website van iamtee staat zelfs dat ze alleen binnen de VS verzenden. Ik zal ze eens direct benaderen of er geen mogelijkheden zijn en dat er vraag vanuit het buitenland is.

http://i.imgur.com/rklkNLA.png

@Vanzella, thanks for the offer.

30

Re: Midwinter marathon

Houd ons op de hoogte. ik wil er ook wel een stuk of 4 hebben voor mijn "familie team".

31

Re: Midwinter marathon

Hij is inderdaad erg leuk. Wilde hem ook bestellen. Via Amazon en ebay niet standaard te verzenden vanuit de States...   hmm

32

Re: Midwinter marathon

Als je het echt wilt kan je dit nog doen: http://www.fromus2eu.nl/

33

Re: Midwinter marathon

Ik kreeg onderstaande reactie:

Hello Maarten.  Unfortunately we are still a very small company and haven’t branched out into worldwide shipping.  However, if you have access to a local printer who can print digitally, I’d be happy to send you the design file.

Ik heb gevraagd of hij die file kan versturen, dan kunnen we gewoon zelf shirts laten bedrukken.

34

Re: Midwinter marathon

Dan wil ik er ook wel eentje.

35

Re: Midwinter marathon

Stuur de file dan idd maar door, dan printen en strijken we zelf....of lopen hier ff naar de plaatselijke drukshop.
als je er zelf werk mee wil hebben, dan wil ik ook wel bestellen uiteraard! wink

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

36

Re: Midwinter marathon

Ik laat het weten als ik iets binnen heb. Geen probleem om een aantal extra shirts te laten maken, maar wellicht het handigste als ik de file deel. Ik vraag wel even na of dat geen probleem is voor de vrienden van IamTee.

37

Re: Midwinter marathon

Maca944 schreef:

Ik laat het weten als ik iets binnen heb. Geen probleem om een aantal extra shirts te laten maken, maar wellicht het handigste als ik de file deel. Ik vraag wel even na of dat geen probleem is voor de vrienden van IamTee.

Of je verkoopt de Shirts in Nederland voor €5,-, en stuurt de helft naar die gasten in US smile
Of grotere marge.
Verdient iedereen er wat op, en is iedereen blij smile

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

38

Re: Midwinter marathon

Goed idee. Met de file kan je overal zelf wel een shirt laten printen.
Nadien natuurlijk wel even resultaat showen :-)

39

Re: Midwinter marathon

Zo, die heuvels had ik een klein beetje onderschat. Tot vlak na de Asselronde zat ik op een keurig sub-3 schema, met dank aan mijn goede pacer, maar daarvoor had ik toch te diep moeten gaan in de eerste helft. De beklimming die daarna volgde zoog alle resterende energie uit me en ik moest alle zeilen bijzetten om mijn pr nog te verbeteren. Gelukkig is dat wel gelukt, met exact 30 seconden. Ik kwam helemaal dood over de finish, lang geleden dat ik zo diep heb moeten gaan. En dus erg tevreden met de uitkomst, ik had niet harder gekund. Ik had het wel slimmer kunnen indelen en de eerste helft iets langzamer kunnen gaan, maar dan had ik wellicht 2x1u33m gelopen met dezelfde eindtijd.

Mijn eindtijd was uiteindelijk 3u06m34s.

Verder waren de omstandigheden echt perfect en de organisatie ook, al had er aan het einde nog wel 1 of 2 extra verzorgingsposten mogen zijn.

Ik weet niet precies wie me aanmoedigde tijdens het lopen, maar dank daarvoor!  smile

40

Re: Midwinter marathon

Maca944 schreef:

Ik weet niet precies wie me aanmoedigde tijdens het lopen, maar dank daarvoor!  smile

Ik was er voor een maat, maar heb ook de nummers van dit forum opgeschreven. Ik heb jou en Roy er uit kunnen halen. De rest heb ik gemist helaas.

Doelen: -marathon van Amsterdam oktober 2013 onder de 4 uur; -halve triatlon van Eilat januari 2014 onder de 7,5 uur; -Beach challenge Kijkduin juli 2014 in de top eindigen bij de recreanten; -ooit een hele Iron-distance voltooien.

41

Re: Midwinter marathon

VliegendeHollander schreef:
Maca944 schreef:

Ik weet niet precies wie me aanmoedigde tijdens het lopen, maar dank daarvoor!  smile

Ik was er voor een maat, maar heb ook de nummers van dit forum opgeschreven. Ik heb jou en Roy er uit kunnen halen. De rest heb ik gemist helaas.

Dank, aangenaam kennis te maken  wink

42

Re: Midwinter marathon

pffff > 13 per uur gemiddeld... respect zeg!

#enjoylife

43

Re: Midwinter marathon

Het heuvelige parcours is idd pittig.
Prachtig voor op een mooie zondagmiddag met het gezinnetje op de fiets, voor nu slopend!

Mijn debuut op 'de hele' sloot ik af door de klok te stoppen op 03:27:31.
Vertrokken met het strijdplan 03:30, dus dik tevreden!!

Dank aan alle support.

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

44

Re: Midwinter marathon

Mooie prestatie heren. Ooit hoop ik gewoon nog maar 10km op jullie tempo te kunnen lopen  lol

45

Re: Midwinter marathon

Mooie tijden mannen. Zelf lekker op 5:30 min/km gelopen. Kom terug van een blessure en wilde alles heel houden.
Is gelukt en gelukkig geen last en ben dik tevreden met 3:49 uur.  smile

46

Re: Midwinter marathon

Gisteren deze thuiswedstrijd ook gedaan.
Heerlijk gelopen onder perfecte omstandigheden.
Mooi nieuw PR van 1:16:01 op de mini marathon.

47 Laatst bewerkt door wezep (03-02-14 10:49:54)

Re: Midwinter marathon

Dubbele post..

48

Re: Midwinter marathon

Ha mannen,

Het was leuk om aan de kant te staan... Wezep zag ik voorbij flitsen op 16km en Maca zag ik na 1,3km de hoek omvliegen, de rest heb ik gemist, maar de prestaties zijn niet slecht drie maanden voor de start van "het seizoen"...

Gefeliciteerd allen..

49

Re: Midwinter marathon

Strakke tijden en er zijn ook nog wat pr's gesneuveld! Petje af!
Ik heb de Asselronde gelopen, vond 27.5 km wel genoeg dit keer. Eindtijd: 2.00:05 (die plaspauze hè...)

50

Re: Midwinter marathon

Strakke tijden en er zijn ook nog wat pr's gesneuveld! Petje af!
Ik heb de Asselronde gelopen, vond 27.5 km wel genoeg dit keer. Eindtijd: 2.00:05 (die plaspauze hè...)