51

Re: trisuit, welke?

Ik heb er mij deze week 2 gekocht van Castelli met korte mouwtjes. Had er al eentje van en die zitten zo ongelofelijk goed dat ik er tegenwoordig zelfs mee train.

52

Ik wurm ook.
Je leert ook heel snel of op tijd nog plassen, of er dwars doorheen. Dan hoeft ie niet zo vaak meer aan en uit.

53 Laatst bewerkt door ic3d (06-09-17 13:47:32)

Ik heb een D2tri, 2XU en een Decathlon variant. Heel eerlijk gezegd vind ik het Decathlon pakje het fijnste zitten. Zeker op de fiets. Ik krijg bij de anderen schuurplekken op de meer "knellende" plekken. Qua aerodynamica, of hoe je het ook noemen wilt, merk ik onderling geen enkel verschil.

54

ronnyke schreef:

Ik heb er mij deze week 2 gekocht van Castelli met korte mouwtjes. Had er al eentje van en die zitten zo ongelofelijk goed dat ik er tegenwoordig zelfs mee train.

Die wil ik ook graag, maar worden volgensmij niet gemaakt met mouwtjes voor vrouwen sad

Wil mezelf voor volgend jaar waarin ik meer lange afstanden wil doen, dus eens eentje met mouwtjes kado doen.
Ik ga dan waarschijnlijk voor een Zoot, daar had ik al een los broekje van. Verder start ik meestal in een teampakje of in m'n allereerste trisuit van 2XU. Nog niet eerder behoefte gehad om nieuwe te kopen.

En m'n pakje van de bond ligt als het goed is zo thuis! Eens zien van wat voor kwaliteit die is.