1 Laatst bewerkt door Daniël (11-03-07 19:30:46)

Onderwerp: 1e koppeltraining van het jaar zit er op

Lekker weertje vandaag dus ik heb een beetje op m'n gemakje 30km gefietst en 10km gelopen.
Als het nou ff zo blijft met dit weer kan ik wat meer gaan doen aan m'n hardlopen..

Ik heb alle info in het topic van Scighera opgenomen en m'n 10km gelopen met een hf van 150-155 (46min)
hopen dat het helpt want het hardlopen moet een stuk beter bij mij.

2

Re: 1e koppeltraining van het jaar zit er op

yup, weer was voortreffelijk smile eindelijk voorjaar smile fiets even 75km uitgelaten.

Wel weer even op de feiten gedrukt om scherp te blijven; een auto miste me op een haar na.... De bestuurdster dacht mooi de op dat moment vrij rustige N-weg met dik 80km/h te kruisen en vergat dat er ook nog aan beide zijde een fietspad lag. ik reed dus op het  fietspad  aan de overkant en, kon nog op het laatste nippertje door iets meer vaart de maken de auto ontwijken. Ze miste mij nachterwiel op een haar na. (als ik geremd had ipv extra vaart gemaakt had ze vol in mijn flank gezeten)
Ben op die plek altijd wel alert (heb er eerder een salto gemaakt door wegdekschade) omdat veel mensen van de rechter zijweg pas stoppen op het fietspad en dan pas kijken of er fietsers aankomen. Echter kwam het gevaar dit keer dus niet van rechts, maar van links....
Oh ja, fietspad heeft daar voorrang boven het autoverkeer, maar daar heb je in principe dus niks aan want als fietser delf je het onderspit tegen ca 1000kg aanblik smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800