1

Onderwerp: Rotterdam marathon

Zondag marathon Rotterdam. Weer schijnt goed te worden. Graad of 13, droog en weinig wind.
Gaan er nog meer mensen lopen?

2

Re: Rotterdam marathon

Emiel1969 schreef:

Zondag marathon Rotterdam. Weer schijnt goed te worden. Graad of 13, droog en weinig wind.
Gaan er nog meer mensen lopen?

Nee, ik denk dat je de enige bent  lol

Veel succes, ik heb hem een paar keer gelopen, geweldige sfeer, geweldig publiek en geweldig parcours. Maar misschien ben ik als geboren Rotterdammer bevooroordeeld.

Ik doe Powerman Horst, dus ik sta deze editie zelfs niet langs de kant in Rotterdam.

3

Re: Rotterdam marathon

Maca944 schreef:
Emiel1969 schreef:

Zondag marathon Rotterdam. Weer schijnt goed te worden. Graad of 13, droog en weinig wind.
Gaan er nog meer mensen lopen?

Nee, ik denk dat je de enige bent  lol

Veel succes, ik heb hem een paar keer gelopen, geweldige sfeer, geweldig publiek en geweldig parcours. Maar misschien ben ik als geboren Rotterdammer bevooroordeeld.

Ik doe Powerman Horst, dus ik sta deze editie zelfs niet langs de kant in Rotterdam.


Thanks. Is voor mij ook een thuiswedstrijd waar ik graag weer bij ben. Altijd speciaal. Heel veel bekenden langs de kant dus ik moet wel  smile
Jij succes met de Powerman!

4

Re: Rotterdam marathon

Ik ga zondag voor de 6e keer starten in Rotterdam. Altijd gezellig, en de temperaturen / weersvooruitzichten lijken ideaal.
Helaas tijdens de voorbereidingen wat last van mijn Hamstrings gehad, dus niet genoeg kunnen trainen. Zal geen PR worden voor mij vrees ik. Welk startvak sta je?

5

Re: Rotterdam marathon

Ikzelf ga hem nog niet lopen, maar mijn buurman gaat een poging ondernemen.

6

Re: Rotterdam marathon

superhans schreef:

Ik ga zondag voor de 6e keer starten in Rotterdam. Altijd gezellig, en de temperaturen / weersvooruitzichten lijken ideaal.
Helaas tijdens de voorbereidingen wat last van mijn Hamstrings gehad, dus niet genoeg kunnen trainen. Zal geen PR worden voor mij vrees ik. Welk startvak sta je?

Leuk dat je ook gaat lopen. Ik sta in startvak D met knal oranje shirt aan van de marathon van Barcelona. (valt lekker op voor de family langs de kant)  Heb startnummer 1043. Waar sta jij?

7

Re: Rotterdam marathon

@Emiel. Ik sta in het startvak voor 3:30 tot 4:00u. Heb mijn startnummer hier niet bij de hand, maar zal het voor zondag nog wel even laten weten... Mijn shirt is geel met blauw, (met wbtv er achterop). Wie weet kom ik je tegen tussen de overige 13500 hardlopers  wink
Veel plezier zondag!!

8

Re: Rotterdam marathon

Ik ga hem ook lopen! Ik start in Startvak E met nummer 3110 en hoop voor een tijd ronde de 4 uur te gaan! Succes allemaal gaan, de weersverwachtingen zijn gunstig dus hopen op een mooie dag!

9

Re: Rotterdam marathon

Maca944 schreef:
Emiel1969 schreef:

Zondag marathon Rotterdam. Weer schijnt goed te worden. Graad of 13, droog en weinig wind.
Gaan er nog meer mensen lopen?

Nee, ik denk dat je de enige bent  lol

Veel succes, ik heb hem een paar keer gelopen, geweldige sfeer, geweldig publiek en geweldig parcours. Maar misschien ben ik als geboren Rotterdammer bevooroordeeld.

Ik doe Powerman Horst, dus ik sta deze editie zelfs niet langs de kant in Rotterdam.

bevooroordeeld?  helemaal niet man.  Als belg al drie keer meegedaan.

echt top, en sportief mijn allermooiste herinnering tot hiertoe!

10 Laatst bewerkt door superhans (11-04-14 18:36:35)

Re: Rotterdam marathon

@Emiel Vorig jaar kregen we in Rotterdam ook een heel mooi fel Oranje shirt.

Ik start in Startvak E met startnummer 10382
Iedereen die meedoet heel veel succes!

11

Re: Rotterdam marathon

Succes Iedereen! 

Ik sta langs de kant en zal wat aanmoedigen?

12

Re: Rotterdam marathon

Doe de business estafette met collega's, loopt het laatste stuk naar de finish maar denk na 2 dagen schuttingen zetten dat het niet veel gaat worden, pff overal spierpijn en pijn in mijn rug  hmm

Iedereen die ook gaat lopen succes

13

Re: Rotterdam marathon

En hoe is het gegaan bij iedereen?
Ik heb mijn doel mogen behalen, poging was rond de 4 uur te lopen, ondanks dat het eerste stuk niet echt lekker ging kon ik na het halve marathon punt goed doorhalen en mogen finishen op 3:57:52 waar ik zeer content mee ben , en vooral de benen vandaag nog haha!
Maar wat een ervaring daar in Rotterdam, zit nu al te twijfelen voor volgend jaar haha!

14

Re: Rotterdam marathon

Laatste deel van de Rotterdam marathon business estafette gelopen. Ging lekker

9.61km in 46:13, wat was het druk, alleen maar slalommen van links naar rechts, oponthoud enz..
Voorbereiding was ook niet best 1.5 dag hardhouten schuttingen geplaatst afgelopen vrijdag en zaterdag, verkouden en poeperitus al 2 dagen maarja toch gelopen.

15

Re: Rotterdam marathon

Ging goed. 3:30:56 uur. Nu spierpijn.
@frank: je weet wat ze zeggen he? Bij twijfel altijd doen!!

16

Re: Rotterdam marathon

Mooie tijden mannen!!

Ik ook onder de 4 uur. Meer zat er niet in deze keer, maar gezien de slechte voorbereidingen ben ik dik tevreden.
Lekker weertje  cool  , en lekker sweertje. Nog een paar daagjes spierpijn, en dan gaan de voorbereidingen voor het triathlon Seizoen echt beginnen. Heb er zin in!!

17

Re: Rotterdam marathon

@Emiel Jaa zeker haha waarschijnlijk wordt het ook wel zo, zit er nu meerdere over te halen;)
@Superhans ja lekkere bevestiging zo met de marathon in de benen om het triathlon seizoen te beginnen, een goede voorbereiding is het halve werk haha