1

Onderwerp: Triathlon winkel?

Dit jaar ga ik weer een kwart triathlon doen en daarvoor wil ik graag een wetsuit kopen. Ik heb al op internet gekeken naar de verschillende merken en prijs klasse. Ik kom wel heel veel webwinkels tegen maar kan bijna geen 'normale' winkel vinden waar ze wetsuits / triathlon spullen verkopen.

Omdat dit mijn eerste wetsuit is wil ik het graag in een winkel kopen zodat ik kan zien wat ik koop en het ook nog kan passen.

Heeft iemand een adres van een winkel waar ze triathlon wetsuits verkopen?

2

Re: Triathlon winkel?

Weet niet in welke regio je woont, maar misschien is dit wat:
WETSUIT TESTDAG 8 APRIL 2007 (13 februari 2007 14:09 geplaats door Tri-Run)
Dan organiseert Tri-Run weer de echte wetsuit-testdag. Als enige geven wij u daadwerkelijk de mogelijkheid om van de 3 grote merken, XTerra, Orca en Ironman, de verschillende modellen en maten met elkaar te vergelijken. Wij hebben het zwembad in Hilversum van 13:30 t/m 16:30 tot onze beschikking. De verdeling zal weer bestaan uit 2 groepen. De eerste groep start om 13:30 tot 15:00 en de tweede groep van 15:00 tot 16:30. Zoals elk jaar kunt u hier zich voor aanmelden via de contactbutton op onze site. Geeft u in het mailtje even aan of u in de eerste of tweede groep wilt deelnemen.

Mike

3

Re: Triathlon winkel?

Oja, url is: tri-run.com

4

Re: Triathlon winkel?

Sanden-Sports Uden heeft gewoon een winkel met een basin om te testen. Nadeel? ze voeren alleen Ironman/BlueSeventy

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

5

Re: Triathlon winkel?

Aquaman wetsuit zijn ook bij diverse winkels, behalve dan Tri-Run te koop wink
Vaak zijn er ook testpakken te verkirjgen tegen hoge kortingen.
Enduro SportZ organiseert ook elk jaar wetsuit test-dagen.
Dit jaar ook weer, locaties en informatie te verkrijgen via www.endurosportz.nl

6

Re: Triathlon winkel?

Bedankt voor jullie reacties. 8 april kan ik helaas niet naar de testdag van tri-run, had wel mooi geweest om wat pakken te kunnen testen.

7

Re: Triathlon winkel?

Iemand bekend met Roseversand uit Duitsland? Zie dat ze daar een groot aanbod hebben en ook relatief goedkope wetsuits.

http://www.roseversand.de/output/contro … p;bereich=

8

Re: Triathlon winkel?

Siemon schreef:

Iemand bekend met Roseversand uit Duitsland? Zie dat ze daar een groot aanbod hebben en ook relatief goedkope wetsuits.

http://www.roseversand.de/output/contro … p;bereich=

Is een prima winkel, ben er vaste klant. Is in principe een grote (zeer grote) fietsenzaak waar hun eigen merk (Red Bull) wordt verkocht. Ze hebben ook een groot verzend bedrijft. Prima service en levering. De laatste jaren investeren ze ook meer in zwemspullen (o.a. brillen van aquasphere) en sinds een jaar ook wetsuits. Ik weet niet of ze daar ook echt verstand van hebben. Een testbad hebben ze niet, wel hebben ze in het verleden testsessies in een zwembad georganiseerd.

Overigens in het volgende nummer van Triathlon een test/overzicht van wetsuits.

Petra

9

Re: Triathlon winkel?

petra schreef:

Overigens in het volgende nummer van Triathlon een test/overzicht van wetsuits.

Bedoel je hiermee het bondblaadje?? dan wacht ik die nog ff af want ben wel benieuwd...

Thanx!!

10

Re: Triathlon winkel?

willem schreef:
petra schreef:

Overigens in het volgende nummer van Triathlon een test/overzicht van wetsuits.

Bedoel je hiermee het bondblaadje?? dan wacht ik die nog ff af want ben wel benieuwd...

Thanx!!

Ik bedoel het Duitse bondsblaadje .  Verschijnt 18 april.