1

Onderwerp: Andy

hey allen,

na enkele weken meelezen, eerst zonder login, dan met om de foto's te kunnen zien zal ik mezelf ook eens voorstellen. Ik ben Andy, 33 jaar en Belg. Ik heb al enkele sprint en OD triathlons meegedaan, maar meestal als tussendoortje tijdens het fietsseizoen. Nu wil ik enkele triathlons doen met betere voorbereiding. Voorlopig is enkel de sprint nu zondag in Dendermonde en de watermolentriathlon een zekerheid. Afhankelijk van het gevoel in deze zal het later op het seizoen de powerman in aarschot 1/3 of de kwart in berlare worden.

Mijn sterkste punt is met voorsprong de fiets. Hoewel het lopen ook begint te vlotten.

2

Re: Andy

Welkom op het forum en succes zondag!

3

Re: Andy

Welkom wink
Precies nog iemand van het waasland.
Ik doe zondag ook mee in dendermonde !!
De watermolentriatlon en berlare staan ook op mijn programma dit jaar, we komen elkaar dan wel eens tegen zeker big_smile

4

Re: Andy

Ik start morgen ook in Dendermonde. En welke powerman is er in Aarschot? Ik dacht dat de enige in Geel was? Vroeger had je nog èèn in Torhout maar die heb ik zelf maar 1 keer meegedaan enkele jaren geleden.

5

Re: Andy

De 1/3triathlon in Aarschot heet powertriathlon, ik vond het ook een verwarrende naam.

6

Re: Andy

Welkom Andy!

7

Re: Andy

Voor de eerste triathlon was het redelijk gisteren, 1h13:08. Ik had gehoopt 1h10 maar ik ben iets te veel stilgevallen in de laatste 2 km lopen. Met een 43e plaats van de 111 starters.

8

Re: Andy

Idd je lopen en zwemmen waren ong gelijk aan mij je hebt juist 3min rapper gefietst en dat scheelt zomaar 18 plaatsen hmm ik heb al enkele uitslagen bekeken en toch klopt er hier en daar iets niet zo heb ik iemand gezien die de 5km op 10.55min gelopen heeft terwijl in de top 10 haast niemand binnen de 20min gelopen heeft zelfs Filip Annè heeft +23 gelopen en dat is toch niet de minste loper denk ik. Er zitten nog verschillen tussen die niet reèl zijn denk ik.

9

Re: Andy

inderdaad, in de uitslag zitten veel fouten.
mijn eindtijd is wel ongeveer juist.
bij het zwemmen kwam ik op 6:33min uit het water (waarschijnlijk zit in de uitslag de wisseltijd erbij)
ik moest na het zwemmen naar links om mijn fiets en daarna helemaal terug om naar het fietsparcours te gaan. daar klaagden veel mensen over, maar daar hadden ze iedereen rond moeten laten lopen om aan dezelfde afstand te komen.
ik heb alle afstanden nagemeten met de garmin en voor het lopen kwam ik uit op 5.6km. voor het fietsen 22km
zelf heb ik niet zo'n super wedstrijd gehad, als het volgende week maar goed is, die wedstrijd is belangrijker smile

10

Re: Andy

Mijn eindtijd klopt ook wel denk ik. Heb een aangename dag gehad,mijn hoofddoel is eind Juni in Luxemburg dus ik kan nog wel even doortrainen :-) Dat is het nadeel van een stayer wedstrijdje natuurlijk kom je in een wat mindere groep scheelt het je direcht enkele minuten en om alleen weg te rijden had ik ook niet veel zin want al bij al zat er op sommige stukken wel wat wind.

11

Re: Andy

Ik heb de eerst fietsronde de gas opengedraaid om dan op het einde te zien wie er mee kom. Op het fietspad dan iemand ingehaald die mee kon ronddraaien en samen uitgereden. Ik moet mij bewust een beetje inhouden, anders rij ik mij volledig kapot en loop ik nog slechter.

12

Re: Andy

Ik heb er ook deelgenomen. Er staat nu een bijgewerkte uitslag op de website. Ben gezakt van de 34e naar 35e positie  mad

Er zijn er wel twee met een looptijd van 10' en 15', dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Maar laat er ons van uitgaan dat de eindtijd wel correct is.