1

Onderwerp: Triathlon Sireuil (Fr)

Hallo

Op 1 juni ga ik voor de 2e keer naar de "Halve van Sireuil" : 3km Z - 80 km F - 20 km L
In 2011 had ik 4.55 maar dat zou dit jaar een stukkie sneller moeten gezien de trainingen en de nieuwe Planet X.

Uiteraard spelen omstandigheden een rol, maar met "normaal" weer verwacht ik :

Z : 47 (het is stroomafwaarts) F : 2.15   L : 1.30
Eindtijd rond de 4.40 a 4.45

2

Re: Triathlon Sireuil (Fr)

Dat zijn zeer nette tijden.
Succes

petitmas schreef:

Hallo

Op 1 juni ga ik voor de 2e keer naar de "Halve van Sireuil" : 3km Z - 80 km F - 20 km L
In 2011 had ik 4.55 maar dat zou dit jaar een stukkie sneller moeten gezien de trainingen en de nieuwe Planet X.

Uiteraard spelen omstandigheden een rol, maar met "normaal" weer verwacht ik :

Z : 47 (het is stroomafwaarts) F : 2.15   L : 1.30
Eindtijd rond de 4.40 a 4.45

3

Re: Triathlon Sireuil (Fr)

Dankjewel Thijssie............als het oude lijf een beetje mee wil werken moet het kunnen. Fietsen is ook nog eens behoorlijk heuvelachtig. Lopen is overwegend vlak. Zitten 2 korte klimmetjes in van 100 mt elk, maar die moeten wel 3x genomen worden. verder is het lopen half asfalt half onverhard.

Wordt mijn 1e test na 8 maanden een echt schema te hebben gevolgd. Hopen dat het zijn vruchten afwerpt natuurlijk  cool

4

Re: Triathlon Sireuil (Fr)

Wat apart dat ze voor een halve daar zo'n lange zwemafstand hanteren (3km) Maar stroomafwaarts, dat zal wel hard gaan dan idd.
Maar beste bike (36+ km per uur gem) en loop (14km per uur) gemiddeldes. Daar teken ik voor als 32 jarige haha. Maar ben ook nog niet zo lang in training. Op korte afstanden zoals 1/4 zijn ze voor voor mij haalbaar maar op een halve, respect hoor

5

Re: Triathlon Sireuil (Fr)

Die 36 moet ik nog zien te halen hè  tongue  had in 2011 2 uur 20 en hoop nu emt nieuwe tijdritfiets sneller te zijn. Lopen kan ook zomaar 1.37 worden en dan is het 13 km/u  lol

Volgende week zondag weten we het

6

Re: Triathlon Sireuil (Fr)

Daar zijn we dan  tongue

Het langere verhaal staat op facebook op de tri-toppers pagina
Zwemmen was TOP, meer stroming dan in 2011, maar 38 min tegen 50 min (2011) !!!!. 12 Min pak je niet met stroming  cool

Fietsen was nieuw parcours en HEEL VEEL zwaarder dan in 2011. Veel klimwerk wat resulteerde in 12 min langzamere tijd dan in 2011.

Lopen : de trainingen werpen zijn vruchten af. Heerlijk gelopen, geen verval, 3 ronden van 31 min en dus 1.33, wat 2 min sneller was dan in 2011 en dat na dus een zwaarder fietsparcours.

Totaaltijd 4.50.10 wat nog eens 5 min sneller was dan in 2011.
Hier zit dus een heel blij mens  big_smile