1 Laatst bewerkt door MartijnT (25-06-14 14:25:08)

Onderwerp: 1/3 triathlon Oud Gastel

Zaterdag doe ik voor de 5de keer mee aan de zeer leuke 1/3 triathlon in Oud Gastel.
3 Keer lukte het mij om onder de 3 uur te blijven. Vorig jaar had ik een off-day en finishte ik in 3 uur en 49 seconden..
Komende zaterdag ga ik natuurlijk weer voor een tijd onder de 3 uur. Hopelijk valt de regen 's middags, want ik fiets liever op droge wegen..
Doen er nog meer mensen mee?

http://www.tveerke.nl/unieke-wedstrijdp … jksweg-a4/

2

Re: 1/3 triathlon Oud Gastel

Huh? Ik dacht dat ze de 1/3 hadden afgeschaft in Oud Gastel? Stond niet op de site toen ik mijn jaarplanning aan het maken was... Succes!

3

Re: 1/3 triathlon Oud Gastel

Sandra86 schreef:

Huh? Ik dacht dat ze de 1/3 hadden afgeschaft in Oud Gastel? Stond niet op de site toen ik mijn jaarplanning aan het maken was... Succes!

Gelukkig is ie er nog steeds. En bedankt!

4

Re: 1/3 triathlon Oud Gastel

Als je een paar topics verder naar beneden had gekeken had je kunnen zien dat ik in ieder geval meedoe (-;

5 Laatst bewerkt door MartijnT (25-06-14 21:23:31)

Re: 1/3 triathlon Oud Gastel

sgsdebruijn schreef:

Als je een paar topics verder naar beneden had gekeken had je kunnen zien dat ik in ieder geval meedoe (-;

Haha oke. Ik zal de volgende keer de moeite nemen om te scrollen :-)
Als jij dan in het vervolg even goed het onderwerp ('1/3'!) leest, ben ik ook weer blij ;-)
Succes met de achtste!

6

Re: 1/3 triathlon Oud Gastel

Jij met de 1/3de, voor mij m'n debuut, ben benieuwd

7

Re: 1/3 triathlon Oud Gastel

sgsdebruijn schreef:

Jij met de 1/3de, voor mij m'n debuut, ben benieuwd

Gaat vast goed komen! Nogmaals succes en geniet ervan!

8

Re: 1/3 triathlon Oud Gastel

En ik ben (zeer) ruim onder de 3 uur gebleven. Het zwemmen was wel een aardig stuk korter, maar anders had ik het ook gehaald. Was weer een goede en heel leuke wedstrijd! Tevreden!

9

Re: 1/3 triathlon Oud Gastel

Was weer een mooi editie. Zwemmen ging voor mij erg snel... te snel tongue Ik had 1,3 op m'n garmin, maar volgens mij was het eerder 1,2.
Fietsen was 60,5 (erg mooi over de snelweg!), heb daar beetje rustig aan gedaan om te sparen voor het lopen. Lopen blijft een mooi parcours, 13,2km heb ik daar gemeten. in 50:15 big_smile

10

Re: 1/3 triathlon Oud Gastel

monkeloor schreef:

Was weer een mooi editie. Zwemmen ging voor mij erg snel... te snel tongue Ik had 1,3 op m'n garmin, maar volgens mij was het eerder 1,2.
Fietsen was 60,5 (erg mooi over de snelweg!), heb daar beetje rustig aan gedaan om te sparen voor het lopen. Lopen blijft een mooi parcours, 13,2km heb ik daar gemeten. in 50:15 big_smile

He Bastiaan, met fietsen kwam ik ook op exact 60,5 km uit. Was zeker lekker knallen over de A4! Het zwemmen was eerder 1,1 denk ik. Waar heb je je horloge uitgedrukt? En hoe nauwkeurig is jouw GPS (met zwemmen) denk je? Jij bent wel een snelle loper zeg! Goed gedaan!