1 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (26-06-14 17:43:05)

Onderwerp: Het bloed kruipt........

Na jaren van afwezigheid in de triatlon sport  (zeg maar alle sport), ben ik sinds een paar jaar weer zeer fanatiek aan het hardlopen, Rotterdam j.l. 3:01:01 (ja.. had 62 sec sneller gemoeten).
Maar zoals het "onderwerp" al doet vermoeden, heb ik begin dit jaar het fietsen en het zwemmen ook weer opgepakt en ik moet jullie dan niet uitleggen dat hierbij "het hek van de dam" was en weer besmet ben geraakt met het "T" virus.
Afgelopen 10 dagen vertoeft in het mekka van de triatlon, Lanzarote (en dat kwam het virus ook niet echt ten goede  wink )
Daar veel gefietst en gezwommen, en een 1/4 triatlon afgewerkt als training. Het zwemmen ging erg lekker 14:50 op 1000m het fietsen daar met al die heuvels is als vlakke land fietser erg zwaar, en zo ook het lopen met lekkere hoge temperaturen was zwaar.  Maar dik tevreden en gister al gelijk ingeschreven voor een 1/4 om het "echie".
In het wonderschone Viersel in Belgie staat na dik 20 jaar mijn eerst echte wedstrijd weer te wachten, heb er nu al zin in.
Mijn Profiel:
Geslacht: man
Leeftijd: 39
lengte: 1:80
gewicht: 73kg (was in 15 jaar toegenomen tot een kleine 100kg)
sterkste onderdeel: overgaan fiets -lopen, (allé voeger toch!)

Bijgevoegd is mijn alu. Kogaatje waar het voorlopig op moet gebeuren. (heb wel heel veel zin in een Felt B12  wink )

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2

Re: Het bloed kruipt........

Haha, leuk verhaal, succes heb ooit in 92 en 93 mee gedaan met een school tri, nu na 21 jaar dus weer mijn 1ste aankomend weekend.

succes met je verdere voorbereiding.