1

Onderwerp: newbie opzoek naar uitdagingen

Ik ben Steven en train sinds bijna een jaar voor een triathlon. Ik wil de volle afstand gaan doen. Heb/had geen ervaring met duursporten. Heb wel veel gesport en liep zo nu en dan 5 a 6 km voor de conditie. Verschillende sporten beoefend maar na een jaar weet ik al dat ik dit het leukste vindt. Vooral de vrijheid die het geeft. Als ik om 07:10 wil trainen in plaats van 07:00 kan dat zonder dat je wat mist of gezeur hebt van een coach/trainer.

Ik heb nu een roadbike maar hoop begin volgend jaar een triathlon fiets aan te schaffen. Graag wil ik in 2015/2016 de ironman in frankfurt doen. Ik ben niet van plan voor die tijd een andere afstand af te gaan leggen.

Vriendelijke groet,

Steven van de Grift

2

Re: newbie opzoek naar uitdagingen

welkom ;-)

3

Re: newbie opzoek naar uitdagingen

Steven welkom! Waarom geen andere afstanden? Ook vanwege die vrijheid?

4 Laatst bewerkt door stevenvandegrift (24-07-14 19:10:05)

Re: newbie opzoek naar uitdagingen

Nee. Ben bang dat het ten koste gaat van de euforie als ik eerst andere afstanden doe, dan ben ik er al een beetje bekent mee namelijk.

Heb voor ik mijn marathon een paar maanden geleden liep ook geen andere "wedstrijden" gedaan. Ik had het idee dat dat het extra leuk en spannend had gemaakt en heb daarom besloten eerst een volle triathlon te willen doen.