26

Re: Verschil Ironman vs Challenge

Escape moet je inderdaad voor inloten, zoveel mensen willen er mee doen. Mooi evenement, maar er zijn grenzen...

27

Re: Verschil Ironman vs Challenge

Misschien een vreemde vraag, maar wat krijg je in de plaats voor je inschrijvingsgeld bij Ironman (of Challenge)?
Maar dan heb ik het niet over parcours, begeleiding, bevoorrading, etc..
Daarmee bedoel ik dan vooral een soort van aandenken?
bvb medaille, finisher-shirt, rugzak, …

28

Re: Verschil Ironman vs Challenge

el gordo schreef:

Misschien een vreemde vraag, maar wat krijg je in de plaats voor je inschrijvingsgeld bij Ironman (of Challenge)?
Maar dan heb ik het niet over parcours, begeleiding, bevoorrading, etc..
Daarmee bedoel ik dan vooral een soort van aandenken?
bvb medaille, finisher-shirt, rugzak, …

Wat je zegt eigenlijk, medaille, shirt en rugzak (al kreeg ik bij Almere geen rugzak). Eventueel nog wat promomateriaal. Ik heb ook wel eens een zwembrilletje gekregen geloof ik. Allemaal niet heel erg spannend dus. Wat er wat mij betreft wel bij zou mogen zitten zijn de foto's, als je die nu wilt hebben van Finisher Pix dan ben je een tientje of zes verder.

29

Re: Verschil Ironman vs Challenge

Nou wat zijn die foto's duur.
€19,90 per foto, of meteen €60 voor een fotoset.

Bij mijn meest recente IronMan (70.3 Kraichgau) kreeg ik wel een rugtas, maar dit was er wel een in de categorie heel goedkoop.
Binnen 3 maanden scheurde de rits al los van het stiksel.
In Almere kreeg je 3 transitie tasjes, die zijn wel heel handig voor overig gebruik.

30 Laatst bewerkt door Hedcandy (10-06-23 20:10:44)

Re: Verschil Ironman vs Challenge

Maca944 schreef:

Niet alleen Ironman is duur. Lees op Slowtwitch dat Escape from Alcatraz 750 dollar kost volgend jaar. Voor een wedstrijd van min of meer olympische afstand. Daar zakt mijn broek wel van af (spreekwoordelijk!). Ik vind het niet erg om te betalen voor kwaliteit, maar dit is ver voorbij mijn grenzen.

Grappig, op zoek naar een plek om je succes te wensen stuitte ik op deze post... al heel wat jaartjes geleden (2015).

Maar morgen sta je er toch maar mooi aan de start Maca, wauw. Gaaf.
Succes!!!

31

Re: Verschil Ironman vs Challenge

Hedcandy schreef:
Maca944 schreef:

Niet alleen Ironman is duur. Lees op Slowtwitch dat Escape from Alcatraz 750 dollar kost volgend jaar. Voor een wedstrijd van min of meer olympische afstand. Daar zakt mijn broek wel van af (spreekwoordelijk!). Ik vind het niet erg om te betalen voor kwaliteit, maar dit is ver voorbij mijn grenzen.

Grappig, op zoek naar een plek om je succes te wensen stuitte ik op deze post... al heel wat jaartjes geleden (2015).

Maar morgen sta je er toch maar mooi aan de start Maca, wauw. Gaaf.
Succes!!!

Hahaha, zo zie je maar, grenzen zijn er om verlegd te worden wink

Inmiddels ben ik weer terug en heb ik een verslagje van deze geweldige wedstrijd geschreven:
http://www.amstelracing.nl/triathlon/es … traz-2023/

32

Re: Verschil Ironman vs Challenge

Ja leuk!
En ik begrijp je keuze best hoor, hij staat bij mij ook zeker op t lijstje.
Maar zo'n end weg in mn eentje vind ik dan weer niks aan. Ik zou eigenlijk iemand of een groepje moeten vinden en dan aanhaken.