1

Onderwerp: Powerman Horst

voor een ieder die mee heeft gedaan afgelopen weekend :

hoe is t gegaan ?

2

Re: Powerman Horst

Deze heb ik overgeslagen. Te ver weg voor me. De volgende in Amersfoort doe ik wel weer mee.

3

Re: Powerman Horst

Nou.. verry slecht..
de Organisatie heb ons (Jeugd) een beetje verkeert zitte sturen.
Waardoor nou de uitslag van H/D14 niet geldig is omda iedereen wa anders heb gedaan.
Ik baal verschrikkelijk want ik kom zelf uit horst en het was de eerste wedstrijd die ik eindelijk blessure vrij deed.
Maarja volgende keer beter en nog maar ff een baalweek hebben en op naar de volgende wedstrijd die hopelijk wel goed is georganiseerd

xx. schOrpiOentje Pim

4

Re: Powerman Horst

Niet gestart, ik heb me de week ervoor afgemeld ivm die blessure en krijg een groot deel van het startgeld terug. Ben nochtans zeer benieuwd hoe het nieuwe fietsparcours is smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

5

Re: Powerman Horst

Pimmetýe schreef:

Nou.. verry slecht..
de Organisatie heb ons (Jeugd) een beetje verkeert zitte sturen.
Waardoor nou de uitslag van H/D14 niet geldig is omda iedereen wa anders heb gedaan.
Ik baal verschrikkelijk want ik kom zelf uit horst en het was de eerste wedstrijd die ik eindelijk blessure vrij deed.

xx. schOrpiOentje Pim

hmmm idd slecht, want volgens mij gebeurde dit een paar jaar geleden ookal (toen nog powerman venraij..)

roll

6

Re: Powerman Horst

big_smile Prachtige wedstrijd, volgend jaar weer, ik ben master en heb de 1/3e gedaan, heb niets gemerkt van verkeerd sturen, dit was afgelopen jaar bij het NK in Sittard wel anders, dat was echt een zootje, voor deze wedstrijd niets dan lof, jammer voor de jeugd, dit zijn inderdaad zaken die niet mogen voorkomen, nu voorbereiden op Geel.

Sportieve groeten

Dirk Jan

7

Re: Powerman Horst

was leuk powerman, mogen niet klagen de tijd was 1:09:01 ...ondanks valpartij