1

Onderwerp: Even voorstellen!

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Stefan Timmermans, 20 jaar, al enige tijd een triathleet, student Cicviele techniek, Wedstrijdzwemmer en een mens.
Rondkijken op dit geweldige forum doe ik al best wel lang en het leek mij is tijd om mezelf voor te stellen en wat meer dingen hier op te gaan posten en over dingen mee te praten.
Zoals ik al zei ben ik al voor enige jaren een triathleet, toen ik 16 was ben ik in aanraking gekomen met triathlons.
Ik ben al sinds dat ik klein ben aan het zwemmen en hiermee doorgegaan en nu nog steeds een wedstrijdzwemmer.
Toen ik 16 jaar was werd ik gevraagd om te zwemmen voor een trio triathlon in het dorp, en zo kwam ik aanraking met triathlons.
Het zelfde jaar nog een keer gezwommen voor een trio triathlon en toen wou ik toch echt ook zelf triathlons gaan doen.

Die zelfde zomer nog een racefiets met oplegstuur op de kop weten te tikken en toe is het allemaal echt begonnen.
sinds dien heb ik al aantal triathlons gedaan varierend van 1/8ste tot een halve.
Mijn grootste uitdaging was vorig jaar de Ironman 70.3 Barcelona, dit was een hele gave ervaring om aan mee toen.
Als favoriete afstand is het bij mij toch de 1/8ste triathlon, Hardlopen is niet echt mijn ding en hier verlies ik dus ook een hoop tijd mee. t gaat al stukken beter en we blijven er op door trainen.

Sinds kort ben ik ook begonnen met het schrijven van een blog over alles wat ik mee maak als een triathleet en wedstrijdzwemmer, deze kan je bezoeken op: www.Swimbikesurvive.com

zoo een klein verhaaltje over mezelf, als jullie vragen hebben hoor ik dat graag natuurlijk.

2

Re: Even voorstellen!

Stefan welkom! Leuke blog heb je, ik ga je volgen.

3

Re: Even voorstellen!

Bedankt! Leuk dat je me gaat volgen big_smile

4

Re: Even voorstellen!

Welkom stefan,

ik zag op je blog jaloersmakende zwemtijden pfff,

Ik ga je zeker volgen, ps wat was je tijd op IM 70.3 Barcelona

gegroet

5

Re: Even voorstellen!

Ja dat scheelt dat ik altijd heb gezwommen en nog steeds zwem. Ik had 5:50:00 in Barcelona. Wanneer ik tijd heb schrijf ik nog een keer een verslagje over op mn blog.
Helaas ging in Barca het hardlopen niet zo als gehoopt maar wel verwacht heel zwaar. Fietsen was veel klimmen maar heel mooi parcour!

6

Re: Even voorstellen!

Maca944 schreef:

Stefan welkom! Leuke blog heb je, ik ga je volgen.

Jij hebt ook een leuke blog Maca, als ik wat tijd heb ga ik meer doorlezen!

7

Re: Even voorstellen!

Voor diegene die het interessant vinden, ik heb zojuist een verhaal geschreven over mijn race tijdens de Ironman 70.3 Barcelona.
Het is te vinden op mijn blog ->www.swimbikesurvive.com

8

Re: Even voorstellen!

Stefan.T schreef:

Voor diegene die het interessant vinden, ik heb zojuist een verhaal geschreven over mijn race tijdens de Ironman 70.3 Barcelona.
Het is te vinden op mijn blog ->www.swimbikesurvive.com

Een mooi verslag en eigenlijk prima ter inspiratie om dit nu pas te lezen.

9

Re: Even voorstellen!

Gaaf verslag en wat een dikke zwemtijd, super jammer dat lopen, overleven werd.

10

Re: Even voorstellen!

Mooi verslag. Leuk om te lezen.

11

Re: Even voorstellen!

Thijsie schreef:

Gaaf verslag en wat een dikke zwemtijd, super jammer dat lopen, overleven werd.

Hartstikke bedankt voor je compliment! tja t hardlopen is niet mijn ding, maar met trainen valt daar hopelijk nog veel in te verbeteren.

12

Re: Even voorstellen!

Heb er ook even globaal naar gekeken op me werk. Maar zometeen ga ik  je verslag helemaal lezen. Ziet er leuk uit. Ik moet ook zeggen dat ik je zwemtijd heel erg knap vind.   smile

13

Re: Even voorstellen!

Jan22 schreef:

Heb er ook even globaal naar gekeken op me werk. Maar zometeen ga ik  je verslag helemaal lezen. Ziet er leuk uit. Ik moet ook zeggen dat ik je zwemtijd heel erg knap vind.   smile

Thanks, dat is een groot voordeel dat ik een wedstrijd zwemmer ben.

14

Re: Even voorstellen!

Als jullie natuurlijk tips hebben voor mijn blog, hoor ik ze heel graag! big_smile

15

Re: Even voorstellen!

Inmiddels een kleine update voor mijn blog!
Ik ben ook gestart met een Nederlandse versie van mijn blog big_smile er wordt nog hard aan gewerkt, maar je kan al zeker vast een kijkje nemen!

www.swimbikesurvive.nl