1

Onderwerp: hallo!

Hallo iedereen!

Mijn naam is Hein en ben 26 jaar.
ik woon in Oost Souburg  (Zeeland)
En ben sinds een aantal jaar aan het sporten. Ondertussen ook aangestoken met het triathlon-virus door mijn broer die ook fanatiek triathleet is!

Ik heb tot toe een aantal kleinere triathlons gedaan en ondertussen ook halve marathon en een hele marathon gelopen.
En heb nu als doel om dit jaar de halve triathlon van Gerardmer te doen! Mijn broer heeft m ook ooit gedaan en daar was ik bij als toeschouwer, en man, wat een evenement was dat! mooi georganiseerd en wat een locatie! Dan wordt het nu tijd om m zelf te doen!

Sinds vorige week heb ik ook een prachtig mooie triathlon fiets (zie foto als het gelukt is)! Namelijk de Cube Aerium Pro! fantastisch ding! nog niet veel km's kunnen maken vanwege t weer, maar hoop daar snel verandering in te brengen! Heb mezelf ook gelijk een nieuwe helm cadeau gedaan; matzwarte Giro Air Attack shield.

In de toekomst wil ik nog wat upgrades uitvoeren voor de fiets zoals; wielen, snelheids/hartslag-meter, stuur enz. Maar daar moet ik eerst rustig voor sparen en op onderzoek uit gaan.

Ik ben geen hele actieve forum-persoon, maar k zal zo veel mogelijk info hier vandaan halen en lezen en zo nu en dan wat vragen.

2

Re: hallo!

Welkom!
Mooie fiets heb je daar staan. Succes met trainen voor de halve! Diep respect dat je dat gaat doen...

3

Re: hallo!

Welkom!

Die wedstrijd bij het Gerardmer ken ik nog niet, ik zal hem eens bekijken. Is het een IM of een van de Challenge familie? Succes met trainen; en natuurlijk zoals iedereen hier is het snel weer droog genoeg om op de fiets te zitten.

Groet, Matthijs

4

Re: hallo!

dank jullie wel!!

hmm... dat weet ik niet bij welk familie het hoort. Volgens mijn op dit moment staan ze op zich zelf.
Ik kijk er in ieder geval enorm naar uit!