1

Onderwerp: Even voorstellen: Steven

Als je dan eindelijk besluit om mee te gaan doen met een triathlon, kun je je natuurlijk niet anoniem blijven begeven op alle informatie-netwerken. Dus hierbij:

Steven, 31 en vader van 2 kinderen, woonachtig in Sint-Michielsgestel (NB)
Altijd veel gesport, maar de laatste jaren wat minder waardoor de kilo's er harder bijkomen dan er vanaf gaan.

Me afgelopen week ingeschreven voor de halve van Amsterdam, want als het niet ambitieus is, gaat het bij mij ook niks meer worden. Afgelopen maand begonnen met trainen, waarbij de zwemtraining toch veruit de favoriet is. Nu nog op zoek naar een goede oplossing voor de fiets, want de MTB die ik heb gaat daar vast niet afdoende zijn.

Ergens in de periode richting eind juni wil ik ook nog een OD doen, maar welke is nog afhankelijk van het reisschema voor mijn werk (veel buitenland). Wat dan wel weer mooi is dat de hardloopschoentjes zo licht zijn dat ze altijd in het vliegtuig mee kunnen en ze dus veel exotische km's gaan maken het komende half jaar.

2

Re: Even voorstellen: Steven

Steven welkom!

27 juni 2015 is er een 1/3 triathlon in oud-Gastel. Wellicht een optie.

GR

3

Re: Even voorstellen: Steven

Steven welkom! Niets mooier dan op exotische plekken de boel te verkennen door een stukje te gaan hardlopen. Waar gaan je reizen meestal naartoe?

Tot in Amsterdam, succes met de voorbereidingen.

4

Re: Even voorstellen: Steven

rudi1983 schreef:

Steven welkom!

27 juni 2015 is er een 1/3 triathlon in oud-Gastel. Wellicht een optie.

GR

Als Steven het heeft over een halve in Amsterdam eind juni, gok ik dat hij de ICAN bedoelt, en die is 28 juni. Dan lijkt mij een 1/3 op de 27e ietwat enthousiast.
Maar wel welkom hier.

5

Re: Even voorstellen: Steven

Inderdaad, de ICAN van Amsterdam op 28 juni.

Reizen zijn over de hele wereld, voor juni nog 3 keer naar Azië, twee keer naar Amerika en dan nog naar Zuid Afrika en Europa om me bezig te houden smile

Dus zoek nog een OD waarschijnlijk eind mei om de wissels ook eens te ondergaan.

6

Re: Even voorstellen: Steven

Welkom, vanuit het 'niets' gelijk voor een halve gaan, is lekker ambitieus. Daar houd ik wel van. Succes, en ook om die kilo'tjes te lijf gaan. Dat gaat wel lukken als je de voorbereidingen serieus gaat oppakken.

7 Laatst bewerkt door Basv (09-02-15 23:05:46)

Re: Even voorstellen: Steven

StevenH schreef:

Inderdaad, de ICAN van Amsterdam op 28 juni.

Reizen zijn over de hele wereld, voor juni nog 3 keer naar Azië, twee keer naar Amerika en dan nog naar Zuid Afrika en Europa om me bezig te houden smile

Dus zoek nog een OD waarschijnlijk eind mei om de wissels ook eens te ondergaan.

De 1/4 van Weert op 30 mei wordt mijn eerste triathlon en daarna doe ik ook de halve van Amsterdam. Wellicht dat Weert voor jou ook te overwegen valt?

8

Re: Even voorstellen: Steven

Basv schreef:

De 1/4 van Weert op 30 mei wordt mijn eerste triathlon en daarna doe ik ook de halve van Amsterdam. Wellicht dat Weert voor jou ook te overwegen valt?

Net even gekeken, maar de ¼ van Weert is al vol! Dus ga even verder kijken naar andere opties in dezelfde periode.