1

Onderwerp: Even voorstellen!

Mijn naam is Edwin Ruumpol, 29 jaar, al 15 jaar een triathleet en met vlagen een fanatieke  big_smile
Na tijden rondkijken en meelezen op dit forum me toch maar eens aangemeld.

Dit jaar staan er een klein aantal triathlons op mijn programma, Twentse Triathlon Tour, Stroombroek en Rutbeek.
Misschien de Halve Challenge van Almere weer net zoals vorig jaar, maar daar twijfel ik nog enigszins over.


Groeten Edwin

2

Re: Even voorstellen!

Edwin welkom! Ik moet nog een tijdje wachten voordat ik langer dan de helft van mijn leven triatleet ben.

3

Re: Even voorstellen!

Eldroevo schreef:

Mijn naam is Edwin Ruumpol, 29 jaar, al 15 jaar een triathleet en met vlagen een fanatieke  big_smile
Na tijden rondkijken en meelezen op dit forum me toch maar eens aangemeld.

Dit jaar staan er een klein aantal triathlons op mijn programma, Twentse Triathlon Tour, Stroombroek en Rutbeek.
Misschien de Halve Challenge van Almere weer net zoals vorig jaar, maar daar twijfel ik nog enigszins over.


Groeten Edwin

Hi Edwin welkom! En ook succesvol geweest in die 15 jaar?

4

Re: Even voorstellen!

Heel vroeger in de jeugd / junioren categorieën wel eens Nederlands Kampioen op de Duathlon geweest, maar dat telt eigenlijk niet hè  wink

Twee jaar geleden de kwart Triathlon van Rutbeek gewonnen, maar zoals ik al zei: met vlagen fanatiek....

Dit jaar weer goede voornemens om het wat langer serieus vol te houden  cool

5

Re: Even voorstellen!

Kampioen in het duathlon wil toch wel zeggen dat je een serieus stukje kunt lopen en fietsen. Succes met je wederopstanding trouwens.