1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo iedereen,

Ik zal me nu na het aanmelden eerst even voorstellen (dat is wel zo netjes)

Ik ben Kevin, 31 jaar en woonachtig in het pittoreske Budel wink
Ben al jaren een fanatiek hardloper met als favoriete afstand de halve marathon. Hele marathons ben ik trouwens ook niet vies van.
Fietsen doe ik ook regelmatig, maar niet zo fanatiek als het hardlopen.
Na vele malen te horen gekregen te hebben van vrienden en familie dat ik eens een triathlon moet proberen, heb ik nu eindelijk toch maar eens besloten om hier voor te gaan trainen en er daadwerkelijk een te gaan doen.
Ik weet nog niet op welke termijn mijn eerste wedstrijd zal volgen, want wil wel goed beslagen ten ijs komen. Het zwemmen zal het grootste probleem gaan worden, aangezien ik hier toch hard aan zal moeten gaan werken.

Met deze mooie plannen, heb ik me ook maar even aangemeld hier om me toch maar te laten voeden met de nodige tips en tricks.

Als er van jullie kant nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik ze graag !!

In manibus vestris victoria est

2

Re: Even voorstellen

Kevmaster schreef:

want wil wel goed beslagen ten ijs komen.

Dat wordt dus een wintertriathlon. Morgen kun je in Enschede terecht.  smile

Welkom.

3

Re: Even voorstellen

alvast heel veel succes met het trainen.
Indien je hard werkt voor het zwemmen kan je misschien deze zomer al een 1/8 of een 1/4 doen. zelfs als je ze met sloogslag zou doen kan je al ervaring opbouwen voor een goede voorbereiding naar 2016.

4

Re: Even voorstellen

Welkom!

Dat zwemmen is best wel aan te leren misschien duurt het even. Aan de andere kant is het wel gaaf om een nieuwe sport te doen, je zal je daar veel sneller in ontwikkelen dan bij bijvoorbeeld hardlopen. Dat motiveert vaak enorm. Veel lezen, kijken etc En als het mogelijk is, door een trainer aangestuurd worden.

Succes met deze stap richting de triathlon!

5

Re: Even voorstellen

Bedankt voor het warme welkom allemaal !!

In manibus vestris victoria est

6

Re: Even voorstellen

Als je gaat trainen in Weert in het zwembad, zie ik je daar wel wink

7

Re: Even voorstellen

daveke schreef:

Als je gaat trainen in Weert in het zwembad, zie ik je daar wel wink

Gekukkig hebben we in Budel ook een zwembad wink

In manibus vestris victoria est