1

Onderwerp: even voorstellen

Hallo,

bij deze wil ik me voorstellen op dit forum. Ik ben Dominique Maassen en ben 34 jaar. Ik heb besloten om binnen nu en 1 jaar te starten voor mijn eerste halve ironman. Daarom ben ik momenteel hard aan het trainen hiervoor. Ook houd ik hierover een blog bij dus als jullie het interessant vinden neem maar eens een kijkje. En natuurlijk als jullie nog tips hebben omtrent de training voor een triathlon hoor ik dit natuurlijk graag.

mijn website:  www.swim-bike-run.nl

groeten,

Dominique

2

Re: even voorstellen

Hi Dominique, welkom!

Heb je al een idee in welke (halve) triathlon je wil gaan debuteren?

Ik ga je volgen.

ps, mijn blog staat op swimbikerun.nl, ik was je dus net even voor ;-)

3

Re: even voorstellen

Beste Maca944,

haha idd jij was me voor! niet erg hoor, ik volg jou ook. Ik weet nog niet exact welke triathlon het moet zijn ligt er ook een beetje aan hoe de training vordert. Ik heb een erg drukke baan en met een baby op komst zal het niet gemakkelijker maken. Maar ik hou van uitdagingen dus we go for it. De triathlon in Stein had ik als doel maar die komt te vroeg dit jaar daar ben ik nog niet fit genoeg voor. La Roche 111 is ook een mooie triathlon maar die komt ook te vroeg.

Heb je een tip wat een goede instap triathlon is ?

groeten,

Dominique
www.swim-bike-run.nl

4

Re: even voorstellen

Je zou kunnen denken aan Challenge Almere, dat is half september dacht ik. Moet je wel van de polder houden wink

5

Re: even voorstellen

Challenge Almere is wel een reele optie. Polder is verder geen nadeel behalve de wind dan..  smile

6

Re: even voorstellen

swim-bike-run.nl schreef:

Heb je een tip wat een goede instap triathlon is ?
www.swim-bike-run.nl

Ik zou niet beginnen met je 'A-race.' Tijdens een eerste triathlon maak je toch fouten (en leer je dus heel veel). Kijk eens of er in de buurt een kleine wedstrijd is waar je je nog voor kan inschrijven. Voor wat betreft je halve triathlon is er keuze genoeg. Wanneer je verwacht je de kleine? Is het je eerste? In principe is alles te combineren, maar ik denk dat je in de eerste maanden na de geboorte iets minder energie zal hebben om te trainen  wink

Stein en La Roche heb ik zelf (nog) niet gedaan, het hangt er natuurlijk van af hoeveel je van klimmen houdt en hoe zwaar je het wilt maken. Almere is ook een goede tip inderdaad, prima organisatie en nog ver genoeg weg.

7

Re: even voorstellen

In Almere doen verschillende forum leden mee incl ikzelf dus is altijd aangenaam.

8

Re: even voorstellen

bedankt voor tips allemaal.

@Maca944 het is ons eerste kindje en ik denk idd dat het een hectische tijd gaat worden erna. haha