1

Onderwerp: duathlon Groningen

hoi
eindelijk was het dan zondag 20 mei. he, zul je nu denken, wat is dit voor info? nou, deze dag stond in het rood omcirkeld in mijm agenda, want het was de dag dat ik mijn eerste duathlon zou gaan doen, sinds ik een dikke 3 maanden geleden ben begonnen met trainen voor de du en triathlon.
ik moet je zeggen: ik was vanmorgen heel erg zenuwachtig, maar gelukkig maakte dat op het PF plaats voor een shot adrenaline waar je U tegen zegt. na de start meost ik even mijn rimte zoeken, maar die had ik al snel en kon ik lekker achter iemand anders aan rennen, laat die het tempo maar maken, dacht ik.
na 5.3 km op de fiets gesprongen eingelijk zat ik al snel in een juist rimte, alleen beetje zere benen in het begin, later voelde het alsof ik alleen nog maar had gefietst. na 18.8 km weer de loopschoenen aan om nog eens 2.8 km te gaan lopen. dat deed wel zeer in het begin, maar de laatste km kon ik goed doorversnellen en kon ik zelfs nog wat mensen inhalen.
nu lekker herstellen en volgende week mijn eerste triathlon.
iedereen op het forum weet het al, maar ik wil nog even iets zeggen: dit is een GEWELDIGE sport!!!!!!!!!

groetjes
Wilma

Winnaars zijn een deel van de oplossing, verliezers een deel van het probleem.
Ik ben een winnaar.........

2

Re: duathlon Groningen

gefeliciteerd met je debuut. smile

Was een leuke wedstrijd trouwens, met fantastisch weer. (als ik nu alleen nog die bochten een keer onder de knie krijg:( )

succes volgende week!

3

Re: duathlon Groningen

Gefeliciteerd Wilma!!...en inderdaad...het is een geweldige sport!!

4

Re: duathlon Groningen

Het was mooi weer, een prachtige wedstrijd. Sommige mensen hebben het niet zo nauw met de stayerregels, maar dat was natuurlijk ook debet aan zo'n kort en bochtig parcours.

Blij dat je je hebt vermaakt Wilma. Ik heb je niet gezien, maar wellicht krijg ik volgende week nog een kans. Succes!

Harm: je ging best hard! Nette fiets bai the wee. Verder nog plannen dit seizoen? En is het niet korter naar Dordt vanaf Castricum?

Mag ik trouwens op deze plaats alle deelnemers, vrijwilligers en enthousiaste aanmoedigers bedanken!

Volgend jaar weer een Tritanium Duathlon!

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

5

Re: duathlon Groningen

even off-topic:

Winnaars zijn een deel van de oplossing, verliezers een deel van het probleem.
Ik ben een winaar.........

Echte winnaars schrijven het met dubbel N!

6

Re: duathlon Groningen

he
ja je hebt gelijk, was al een beetje laat toen ik het typte
thanx voor de aanwijzing
groet
Wilma

Winnaars zijn een deel van de oplossing, verliezers een deel van het probleem.
Ik ben een winnaar.........

7

Re: duathlon Groningen

he jacob
bedankt, ben blij dat ik hem ooit heb kunnen kopen. Ik moet alleen nog flink oefenen met mn bochten werk,want het ziet er een beetje amateuristisch uit zo(dure fiets, maar geen bocht kunnen nemen hmm ) + het kost een hooop tijd.
Ik heb verder voorlopig alleen amsterdam, veenendaal, aalsmeer en de hele van köln op mn agenda staan. Misschien dat ik stein ld ga doen, maar ff kijken of dat financieel haalbaar is (ben nu arme student tongue ).
Ik had voor groningen gekozen omdat het het nsk was (ben dit jaar begonnen met studie, dus ik had wel zin om een heus studenten kampioenschap mee te maken). Ben blij dat ik het gedaan had, leuke wedstrijd (verdomd leuke stad ook, wat ik gezien heb). Dus hulde aan de organisatoren +vrijwilligers