1

Onderwerp: Triathlon Sireuil

Zondag 7 juni hoop ik te starten op de halve afstand (als je nu mijn keel zou voelen dan vraag ik het me af, maar we houden hoop)

Afstanden : 3km zwemmen - 80 km fietsen - 20 km lopen

In 2014 : 38.30 - 2.34.05 - 1.33.39 (zwemmen is stroomafwaarts en (dus) afhankelijk van de waterstand. In het fietsparcours zitten aardig wat hoogtemeters, beetje Stein-achtig. Lopen heeft 2 korte steile stukjes (3x te doen) verder vlak maar helft onverhard.

Eindtijd was 4.50.38 met 2x 2 min in de transitie (de toppers hadden 1.15 en 1.30 ..............lange wisselzones  tongue  )

Ik hoop op alle 3 de onderdleen een minuutje sneller te zijn om zo een flinke sub 4.50 te lopen en daarmee voor de 3e keer op rij mijn tijd daar te verbeteren. Zou een mooie beloning van de trainingsschema's zijn  tongue

2

Re: Triathlon Sireuil

Zooooo....ben dus wel gestart maar daar hield alles wel mee op. Coach had al gezegd dat ik wel fors ingeleverd zou hebben. Nou dat klopte, weinig jus in de benen.

Na 100 meter aan het hyperventileren..........bronchiën nog redelijk vol dus. Weer onder controle gekregen en de 3 km gezwommen. Helaas weinig stroming dus die tijd van vorig jaar ging sowieso niet gehaald worden.

Vervoglens zowel emt fietsen als met lopen totaal geen macht. Gezond uitgelopen en hopen op beter tijden.
De tijden van zondag

Z : 45 (3)
F : 2.45 (80)
L : 1.47 (20)

En nog wat T1 en T2 erbij gaf 5.23 op de finish................tegen 4.50 vorig jaar. Tja..........gezondheid blijft het belangrijkste goed.

3

Re: Triathlon Sireuil

yes, jammer dat het zo slecht ging. Dan maar beschouwen als een pittige training...

4

Re: Triathlon Sireuil

Was het wel een beetje leuk toch ook nog, of zelfs dat niet? En inmiddels wel weer beter?

Louise

5

Re: Triathlon Sireuil

Louise...............de omgeving is zoooooooo mooi en het loopparcours is goed en goed verzorgd (3x verzorging op 7 km) dus 9x kan je spons en/of drinken pakken.

Nu weer rond de 95%, vandaag 4 uur gefietst in 4 verschillende hartslagzones, en dat voelde wel weer goed