1

Onderwerp: Koekoek!

Dag iedereen,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vind het echt geweldig. Een fantastische bron aan informatie! Nu vond ik het dus hoog tijd om mezelf ook eens voor te stellen.

Ik ben 29 en woon in Brussel en Oostende. Ik heb altijd redelijk veel sport gedaan - voornamelijk hockey - en ben dan vorig jaar door een uitdaging met wat teamies van de hockeyploeg in contact gekomen met de triatlonsport. Vorig jaar dus mijn eerste 1/8 en 1/4 wedstrijden gedaan. Die hele triatlon belevenis is ons zo goed bevallen dat we allemaal besloten hebben om met triatlon verder te doen.

Op de planning voor deze zomer stond de kwart van Brugge, de 70.3 in Budapest en de zwintriatlon. Spijtig genoeg is deze planning in het water gevallen door een rugblessure opgelopen tijdens de hockeytraining (mocht ik dus iemand plezier kunnen doen met een startnummer voor Brugge of het Zwin, just shoot:)).

Ik ben recent met een aantal vriendinnen-triatleten ook een blog gestart (www.4lmnts.eu). We bloggen over triatlon, voeding en lifestyle. Ons doel is vooral om de triatlonsport te promoten onder vrouwen. Neem ook gerust eens een kijkje op onze facebook page: https://www.facebook.com/pages/4LMNTS/4 … 97?fref=ts

Groeten,

Astrid

2

Re: Koekoek!

Astrid welkom! Er zijn ook flink wat dames actief op dit forum (en in de triathlonsport in het algemeen overigens). Leuke site hebben jullie.

Beterschap met je rugblessure, hockey blijft een gevaarlijke sport  wink

3

Re: Koekoek!

Als je van Oostende bent had je afgelopen zondag mee kunnen doen in Bredene. Het was er een zalig weertje. Ik denk de nr van de zwintriatlon dat je die zelf niet kunt overdragen aan andere dat enkel de organisatie die aan iemand kan toewijzen.

4 Laatst bewerkt door Astrid (03-06-15 18:17:14)

Re: Koekoek!

Ik ben gaan supporteren in Bredene zondag dus ik heb aan den lijve ondervonden wat voor een 'fantastisch' weertje het was. Ik was content dat ik aan de zijlijn stond smile

5

Re: Koekoek!

Mja ik heb het weertje dus aan de lijve moeten ondervinden. Maar op zich was het wel een mooie organisatie zeker een aanrader.