1

Onderwerp: "wilde" Triathlon

Via facebook hoorde ik over "wilde" triathlons (deze lopen niet via NTB inschrijvingen). Op de site van NTB of triatlon226 staat een kalender met wedstrijden. De zogenoemde "wilde" triathlons staan hier niet tussen. Maar hoe kom ik er achter wanneer er zo'n triathlon wordt georganiseerd. Ik zag namelijk een triathlon in friesland die niet op NTB staat en als ik dat had geweten  wink

Is het voor de organiserende partij  dan via NTB inschrijvingen zo duur dat een "wilde" triathlon interessanter is? Of gaat het dan om de massa die zich inschrijft?

2

Re: "wilde" Triathlon

Wilde triathlons moet je vooral zoeken in de hoek van je lokale openlucht zwembad die aan het eind van het seizoen de kas nog een beetje willen spekken. Bij de één is het niveau ook wat hoger dan bij de ander. Kijk er niet raar van op dat je bij een dergelijk evenement je carbon ros gewoon in het gras moet leggen tussen de andere hybrides en roestige stadsfietsen... Persoonlijk vind ik het de mooiste wedstrijdjes, ze zijn gewoon heel erg leuk.

Hier in de regio (lees Overijssel) hebben we wilde triathlons onder andere in Heino, Bathmen, Gorssel en Almen. Zutphen weet ik even niet zeker, zou kunnen dat die wel toenadering tot de ntb gezocht hebben. Laren had er vroeger ook eentje maar die wordt voor zover ik weet niet meer gehouden.

Beetje de websites van openluchtzwembaden langslopen. Zit allicht iets tussen.