1

Onderwerp: Hoi!

Goedemorgen!

Na een aantal weken meegelezen te hebben, heb ik me afgelopen weekend geregistreerd waardoor ik me nu kan voorstellen smile.
Ik ben Sabine, 27 jaar oud en woonachtig in het westen van Brabant. Ik doe al jaren aan hardlopen, maar doordat ik steeds weer opnieuw last kreeg van mijn scheenbenen stopte ik er ook regelmatig weer mee. Lange tijd heb ik getwijfeld of ik een racefiets aan zou schaffen, omdat de afwisseling me leuk en goed leek. Uiteindelijk in februari de knoop doorgehakt en sindsdien ben ik langzaam meer gaan lezen over triathlon sport. En ik geloof dat ik het virus nu goed te pakken heb. Het afwisselend trainen is leuk en tot nu toe gaat het erg goed met hardlopen, loop nu meer en sneller dan ik de afgelopen 10 jaar heb kunnen doen. Natuurlijk dit allemaal ten goede van het plezier dat ik heb in het sporten. Ook de fietsconditie gaat gestaag vooruit smile.

Als stok achter de deur heb ik mezelf een aantal weken geleden ingeschreven voor de vrouwentriathlon in Beesd. Spannend, maar ook ontzettend veel zin in! En om alvast een beetje het kunstje af te kijken ga ik 12 juli in Utrecht samen met 2 vrienden een estafette doen, waarbij ik mag gaan fietsen.

2

Re: Hoi!

Mooi doel heb je alvast. En hoe is je zwemmen? Succes en veel plezier met je voorbereiding, zet er zeker een klein verslagje ervan op de site het zal andere nieuwkomers/vrouwen stimuleren om in de sport te komen.

3

Re: Hoi!

Dankje! Zwemmen, tja.. Dat vind ik niet het leukst om te doen, probeer wel 1 keer per week te trainen (borstcrawlen). Maar dat gaat met 0 techniek, dus zal vast nog wel winst te behalen zijn.

4

Re: Hoi!

Hoi,

Leuk, ik woon ook in West Brabant en ga ook meedoen in Beesd  smile Voor welke afstand heb jij je ingeschreven?
Zwem je zelfstandig of bij een vereniging? En waar?
Succes met trainen in elk geval en wie weet komen we elkaar in Beesd nog tegen

5

Re: Hoi!