1

Onderwerp: Hoi!

Goedemorgen!

Na een aantal weken meegelezen te hebben, heb ik me afgelopen weekend geregistreerd waardoor ik me nu kan voorstellen smile.
Ik ben Sabine, 27 jaar oud en woonachtig in het westen van Brabant. Ik doe al jaren aan hardlopen, maar doordat ik steeds weer opnieuw last kreeg van mijn scheenbenen stopte ik er ook regelmatig weer mee. Lange tijd heb ik getwijfeld of ik een racefiets aan zou schaffen, omdat de afwisseling me leuk en goed leek. Uiteindelijk in februari de knoop doorgehakt en sindsdien ben ik langzaam meer gaan lezen over triathlon sport. En ik geloof dat ik het virus nu goed te pakken heb. Het afwisselend trainen is leuk en tot nu toe gaat het erg goed met hardlopen, loop nu meer en sneller dan ik de afgelopen 10 jaar heb kunnen doen. Natuurlijk dit allemaal ten goede van het plezier dat ik heb in het sporten. Ook de fietsconditie gaat gestaag vooruit smile.

Als stok achter de deur heb ik mezelf een aantal weken geleden ingeschreven voor de vrouwentriathlon in Beesd. Spannend, maar ook ontzettend veel zin in! En om alvast een beetje het kunstje af te kijken ga ik 12 juli in Utrecht samen met 2 vrienden een estafette doen, waarbij ik mag gaan fietsen.

2

Re: Hoi!

Mooi doel heb je alvast. En hoe is je zwemmen? Succes en veel plezier met je voorbereiding, zet er zeker een klein verslagje ervan op de site het zal andere nieuwkomers/vrouwen stimuleren om in de sport te komen.

3

Re: Hoi!

Dankje! Zwemmen, tja.. Dat vind ik niet het leukst om te doen, probeer wel 1 keer per week te trainen (borstcrawlen). Maar dat gaat met 0 techniek, dus zal vast nog wel winst te behalen zijn.

4

Re: Hoi!

Hoi,

Leuk, ik woon ook in West Brabant en ga ook meedoen in Beesd  smile Voor welke afstand heb jij je ingeschreven?
Zwem je zelfstandig of bij een vereniging? En waar?
Succes met trainen in elk geval en wie weet komen we elkaar in Beesd nog tegen

5

Re: Hoi!

Kijk, leuk Tralala! Ik heb mezelf ingeschreven voor 1/8ste. Jij? En heb je al eerder mee gedaan?
Ik zwem zelfstandig ja. Heb je hier in de omgeving een zwemvereniging of mogelijkheden om wat techniek te leren?

6

Re: Hoi!

Ik doe ook mee in Beesd, ook de 1/8, laten we naar elkaar uitkijken, lijkt me leuk! Ik hen 'm vorig jaar ook gedaan en ik vond het een fijn parcours en met de bekende goeie sfeer van alle vrouwentriathlons.

Louise

7

Re: Hoi!

@Sabine


Mbt. jou vraag: "Heb je hier in de omgeving een zwemvereniging of mogelijkheden om wat techniek te leren?"
Jazeker. De West brabantse triathlon vereniging, waar ik zelf ook lid van ben. 

Zie: http://www.wbtv.nl/

8

Re: Hoi!

@Superhans,

Ha, dat wilde ik ook zeggen!
Ik ben alleen (nog) geen lid, kom na de zomer eens kijken hoe het er bij jullie aan toe gaat  smile

@Louise, Sabine

Ik doe ook de 1/8
Ik was erbij met de eerste editie, in 2010 was dat geloof ik. Toen alleen de 1/16. Maar dat is zo kort dat 't bijna niet de moeite is om je voor om te kleden  wink
Ik ga naar jullie uitkijken. Ik ben alvast te herkennen aan deze fiets (maar dan met opzetstuurtje)

9

Re: Hoi!

Wat een enthousiasme! smile Krijg er zo nog meer zin in!

@ Superhans: Dankje!
@ Mw tralala: De 1/16e leek mij ook wat kort idd. Ik ga letten op je fiets!

10

Re: Hoi!

Sabine welkom! En veel succes zondag, ik hoor graag hoe het is gegaan.

11

Re: Hoi!

Hoi Sabine welkom!!

Ik ga misschien ook meedoen in Beesd, dat wordt dan mn tweede 1/8 e (2 weken geleden mn eerste gedaan, was heel gaaf!) wie weet zien we elkaar dan!
In elk geval veel succes, ook met je estafette.